Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online arbejde til 17-årig?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg søger et online-job, hvor jeg kan tjene lidt ved siden af min SU. Ville høre om i havde nogle gode foreslag/muligheder?

Til daglig har jeg en meget stram kalender, som gør det svært for mig, at møde op til et fysisk arbejde - grundet arbejdstiderne.

Kontakt mig meget gerne!

Mvh
Rasmus
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du? 

Og den sidste sætning er nok noget du skal lade være med at nævne for en arbejdsgiver - du få det til at lyde som om, at du er ufleksibel eller har svært ved at administrere tiden :)

Fra Harboøre
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er god til fotografering herunder også dronefotografering. Derudover kan jeg også godt lide at skrive tekster. Ellers er jeg åben for alle muligheder.

Havde også haft i tankerne, at det nok ikke var smart at nævne. Sagen er den jeg synes det kunne være spændende at prøve noget online, eftersom jeg stopper på mit arbejde til februar, grundet jeg bliver 18 når.
Fra Harboøre
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
18 år*
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne skrive en rejse artikel eller noget til min linkportal mangler en sådan.

PS. Det må ikke være noget du bare kopiere andet sted fra.

Du kunne finde fejl på siden, links der ikke længere virker eller andet som er galt.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Fedt at du tænker i online-baner, da der er meget at lære her og det er en kæmpe industri.

Jeg vil klart anbefale dig at lave en portefølje som viser eksempler på det arbejde du er god til. Det gør det meget nemmere for potentielle arbejdsgivere at forstå hvad du kan bidrage med - og det giver også dig muligheden for at øve dig på at sælge dig selv. En egenskab som vi alle skal blive ved med at forbedre gennem livet.

Jeg kan anbefale dig at tage et kig  på portefølje software her eller her.

Fra Rødby
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Fra  MarketingHemmeligheder Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Der er efterhånden rigtig mange måder at tjene penge online på, så det er et godt sted at starte. Den nemmeste måde at komme i gang på er egentlig bare ved at spørge dig selv, hvad du godt kunne tænke dig at lave.

Eftersom du skriver, at du godt kan lide fotografering, kunne det være en god idé at tilbyde fotografering som service. Især dronefotografering kunne jeg forestiller mig kan være et lukrativt sidejob, hvis du er dygtig. Du skriver også, at du er dygtig til at skrive, og det kan du også sagtens tjene penge på at gøre. Der er efterhånden en del sider, hvorpå man kan tilbyde sine services som freelanceskribent, endda selvom man ikke har den store erfaring.

Et andet godt sted at starte er affiliate marketing.

Så det er egentlig bare med at finde noget, du godt kan lide. Der er stort set ingen grænser for, hvad man kan tjene penge på online.

Jeg håber, du finder noget godt.

Hilsen
Nicklas Hoff

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

elganador:

Hej Rasmus,

Der er efterhånden rigtig mange måder at tjene penge online på, så det er et godt sted at starte. Den nemmeste måde at komme i gang på er egentlig bare ved at spørge dig selv, hvad du godt kunne tænke dig at lave.

Eftersom du skriver, at du godt kan lide fotografering, kunne det være en god idé at tilbyde fotografering som service. Især dronefotografering kunne jeg forestiller mig kan være et lukrativt sidejob, hvis du er dygtig. Du skriver også, at du er dygtig til at skrive, og det kan du også sagtens tjene penge på at gøre. Der er efterhånden en del sider, hvorpå man kan tilbyde sine services som freelanceskribent, endda selvom man ikke har den store erfaring.

Et andet godt sted at starte er affiliate marketing.

Så det er egentlig bare med at finde noget, du godt kan lide. Der er stort set ingen grænser for, hvad man kan tjene penge på online.

Jeg håber, du finder noget godt.

Hilsen
Nicklas Hoff

Ved ikke om jeg ville anbefale affiliate marketing dog. Det er en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i. Kombiner det med den ringe fortjeneste der er i den form for marketing. Spild af tid og energi :/

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Meade:
Ved ikke om jeg ville anbefale affiliate marketing dog. Det er en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i. Kombiner det med den ringe fortjeneste der er i den form for marketing. Spild af tid og energi :/

Helt uenig i dette. Det kræver passion, gå på mod og at tænke på den lange bane. Affiliate marketing kan være yderst lukrativt hvis du ved hvad du laver. Men ja, du klasker ikke bare en hurtig hjemmeside sammen. I dag kræver det kvalitetsindhold og målrettet SEO.

En blog / hjemmeside om fotografering, med kameraanmeldelser, guides, nyhedsbrev, samt tips & tricks kunne være en rigtig god indtjeningsmulighed på sigt :-D

Herved har du den fleksibilitet du efterspørger, men det kræver som sagt du er villig til at tænke langsigtet. 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Harboøre
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak skal du have - det vil jeg helt sikkert få lavet!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)