Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online arbejde til 17-årig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak skal du have - det vil jeg helt sikkert få lavet!
Fra Harboøre
Tilmeldt 31. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder rigtig spændende. Hvor kan jeg kontakte dig?
Fra Rødby
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Fra  MarketingHemmeligheder Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Meade:

elganador:

Hej Rasmus,

Der er efterhånden rigtig mange måder at tjene penge online på, så det er et godt sted at starte. Den nemmeste måde at komme i gang på er egentlig bare ved at spørge dig selv, hvad du godt kunne tænke dig at lave.

Eftersom du skriver, at du godt kan lide fotografering, kunne det være en god idé at tilbyde fotografering som service. Især dronefotografering kunne jeg forestiller mig kan være et lukrativt sidejob, hvis du er dygtig. Du skriver også, at du er dygtig til at skrive, og det kan du også sagtens tjene penge på at gøre. Der er efterhånden en del sider, hvorpå man kan tilbyde sine services som freelanceskribent, endda selvom man ikke har den store erfaring.

Et andet godt sted at starte er affiliate marketing.

Så det er egentlig bare med at finde noget, du godt kan lide. Der er stort set ingen grænser for, hvad man kan tjene penge på online.

Jeg håber, du finder noget godt.

Hilsen
Nicklas Hoff

Ved ikke om jeg ville anbefale affiliate marketing dog. Det er en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i. Kombiner det med den ringe fortjeneste der er i den form for marketing. Spild af tid og energi :/

"en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i"? Tværtimod er det en af de nemmeste forretningsmodeller at starte op i, fordi man ikke selv behøver at investere i et nyt produkt. Tilmed er det en forretningsmodel med meget lav risiko, eftersom man (hvis man gør det ordentligt) kun vælger at promovere produkter, der allerede er bevist til at sælge godt. Udover det kræver det egentlig bare nogle meget simple markedsføringsegenskaber, som man kan lære på et par uger. I virkeligheden kan man (som det påvises på mit link) sagtens gøre det til et fuldtidsjob på et par måneder.

Affiliate marketing er en af de nemmeste og mest risikofrie forretningsmodeller, man kan finde, især med nutidens SoMe-univers.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

elganador:

Et andet godt sted at starte er affiliate marketing.

Så det er egentlig bare med at finde noget, du godt kan lide. Der er stort set ingen grænser for, hvad man kan tjene penge på online.

Jeg håber, du finder noget godt.

Hilsen
Nicklas Hoff

Det er måske lige værd at nævne at det link du har lagt her, i sig selv er et affiliate link.

..og at gøre affiliate marketing til et fuldtidsjob på et par måneder ser jeg som urealistisk. Affiliate marketing kræver meget viden på mange områder og det er altså en viden, de færrest kan skaffe sig på et par måneder. Jeg har i hvert fald aldrig mødt nogen eller personligt hørt om nogen der skabte en fuldtids-indkomst på et par måneder. 

Alle dem der lover guld og grønne skove på diverse hjemmesider, YouTube etc. prøver sjovt nok altid at sælge dig deres eget produkt...typisk et produkt om hvordan du tjener hurtige penge.

Tænk i stedet langsigtet, opbyg en hjemmeside med indhold du kan stå 100% inde for. Dette kan være starten til at skabe dit eget brand online. Fokuser i øvrigt på at hjælpe dine brugere, giv dem alle dine guldkorn, herved vil du opnå en loyalitet fra dine besøgende / kunder som ellers ikke er mulig. 

Mangler du iøvrigt inspiration til at komme i gang, kan jeg anbefale dig at tage et kig på https://www.smartpassiveincome.com, Jeg har fulgt Pat Flynn i årevis, og han er super reel. I øvrigt har han også et godt podcast :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

Meade:
Ved ikke om jeg ville anbefale affiliate marketing dog. Det er en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i. Kombiner det med den ringe fortjeneste der er i den form for marketing. Spild af tid og energi :/

Helt uenig i dette. Det kræver passion, gå på mod og at tænke på den lange bane. Affiliate marketing kan være yderst lukrativt hvis du ved hvad du laver. Men ja, du klasker ikke bare en hurtig hjemmeside sammen. I dag kræver det kvalitetsindhold og målrettet SEO.

En blog / hjemmeside om fotografering, med kameraanmeldelser, guides, nyhedsbrev, samt tips & tricks kunne være en rigtig god indtjeningsmulighed på sigt :-D

Herved har du den fleksibilitet du efterspørger, men det kræver som sagt du er villig til at tænke langsigtet. 

Det kræver passion, gå på mod og langsigtet tænkning i alle former for forretninger. Hvis vi sammenligner affiliate marketing, som mest af alt minder om et job, med et iværksætterprojekt hvor man skaber et produkt - får det bragt til markedet - og høster successen ved at man har et fedt brand og at virksomheden tjener masser af penge, vil jeg klart mene at det sidste eksempel giver mere overordnet afkast fra sig. Har aldrig hørt om en affiliate marketer der tjener mere end 300k om måneden. 

Ikke noget jeg gad bruge flere år på, men each to his own.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

elganador:

Meade:

elganador:

Hej Rasmus,

Der er efterhånden rigtig mange måder at tjene penge online på, så det er et godt sted at starte. Den nemmeste måde at komme i gang på er egentlig bare ved at spørge dig selv, hvad du godt kunne tænke dig at lave.

Eftersom du skriver, at du godt kan lide fotografering, kunne det være en god idé at tilbyde fotografering som service. Især dronefotografering kunne jeg forestiller mig kan være et lukrativt sidejob, hvis du er dygtig. Du skriver også, at du er dygtig til at skrive, og det kan du også sagtens tjene penge på at gøre. Der er efterhånden en del sider, hvorpå man kan tilbyde sine services som freelanceskribent, endda selvom man ikke har den store erfaring.

Et andet godt sted at starte er affiliate marketing.

Så det er egentlig bare med at finde noget, du godt kan lide. Der er stort set ingen grænser for, hvad man kan tjene penge på online.

Jeg håber, du finder noget godt.

Hilsen
Nicklas Hoff

Ved ikke om jeg ville anbefale affiliate marketing dog. Det er en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i. Kombiner det med den ringe fortjeneste der er i den form for marketing. Spild af tid og energi :/

"en af de hårdeste forretningsmodeller at starte op i"? Tværtimod er det en af de nemmeste forretningsmodeller at starte op i, fordi man ikke selv behøver at investere i et nyt produkt. Tilmed er det en forretningsmodel med meget lav risiko, eftersom man (hvis man gør det ordentligt) kun vælger at promovere produkter, der allerede er bevist til at sælge godt. Udover det kræver det egentlig bare nogle meget simple markedsføringsegenskaber, som man kan lære på et par uger. I virkeligheden kan man (som det påvises på mit link) sagtens gøre det til et fuldtidsjob på et par måneder.

Affiliate marketing er en af de nemmeste og mest risikofrie forretningsmodeller, man kan finde, især med nutidens SoMe-univers.

Au contraire, er det netop en af de hårdeste at starte op i, hvis vi tager højde for indsats-fortjeneste ratio'en. Der er de sidste år kommet SÅ mange affiliates til derude som alle prøver at sælge det samme l*** (sorry), og kunderne er MEGET opmærksomme på det. Internet surfere har deres BS-Filters oppe konstant, og det er kun blevet værre i takt med at flere er kommet til. Kombiner dette med hvor dyrt det er blevet at køre annoncer, og hvor kompliceret SEO er blevet. Fortjenesten er lille i forhold til.

Jeg siger at affiliate marketing ikke er tiden værd I dag, men har også altid haft et love-hate forhold med den form for forretning. Hvis folk virkelig gerne vil lægge energi i et projekt, vil jeg hellere foreslå dem at start en "rigtig" forretning, og bygge noget der har substans kombineret med goodwill, og som handler om mere end at flashe produkter i ansigtet på folk der ikke har bedt om det. 

Blot mine to cents. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)