Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter, der kan skrive tekster til omkring 15 øre pr. ord?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, du skal afstemme dine forventninger med markedet :-)

Med de priser, som du tilbyder, finder du ikke en professionel tekstforfatter.

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg forventer ikke at finde en professionel tekstforfatter, og forventer heller ikke helt perfekte tekster. Ved godt det kke en formue, men trods alt også penge. 

Jeg søger nogle som godt kan lide at skrive tekster, måske ønsker at blive bedre og samtidig vil tjene lidt ekstra på det.


Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 58
Fra  Marketing med mere Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare til info, så kan jeg skrive max 800 ord i timen, så kan du selv regne timeprisen ud :-)

Måske du kan finde en studerende, der kan hjælpe for det beløb, men hvis det er tekster, der skal bruges til SEO, blogindlæg eller anden form for markedsføring, vil jeg altså kraftigt anbefale dig at bruge en professionel.

Held og lykke med det. 

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:

Jobdatabase skrives i ét ord af to årsager:

1) Det er korrekt skriftlig dansk.

2) Du sparer 15 ører.

Hvis han sparer 15 ører, er det af de af den slags, man bruger til at lytte med.

1. øre sb., -n, -r, -(r)ne; i beløbsangivelse pl. øre; i kroner og øre

Det overskydende r kan han konverterer til et t og sætte det i enden af skriftlig, hvor det mangler.

Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor du blander dig, når du ikke vil have opgaven...

Hans

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

*konvertere

Jeg blander mig fordi, uanset branche, er social dumping og underbetaling problematisk. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:

*konvertere

Jeg blander mig fordi, uanset branche, er social dumping og underbetaling problematisk. 

Det er jeg sådan set enig i.
Hvis du kan skrive 1700 ord i timen - og det kan jeg, hvis opgaven ikke kræver andet end, at ordene skal hældes ud af mit hoved og ned på mit tastatur - kan du tjene 250 kr. pr. time. Det er 120 kr. mere end overenskomsten for teknisk servicemedarbejder i det offentlige. En teknisk servicemedarbejder skal kun kunne skrive små 900 ord pr. time for at opretholde den samme løn, som han får for at køre med trillebør. 
Hvis opgaven kræver research og en ekstra korrekturgang, bliver prisen formentlig for lav for de fleste, men det afhænger af opgavens karakter og skribentens hastighed. 
VH Hans
PS. Fint, at du fandt det r, som jeg havde lånt af dig ;-)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ganske imponerende skrivehastighed, og jeg tillader antagelsen, at du er enig i, at den kompetence:

1. Er et resultat af formel uddannelse og øvelse.

2. Bør tiltrække en timeløn, som ligger ganske langt nord for 250kr/t

Dengang du var under uddannelse, og ikke skrev 1.700ord/min, tyvstartede manden med trillebøren, og kørte ganske mange timer á 130kr. Hvis du ser på livsløn, skal du have LANGT over 250kr/timen for at følge med.

Hvis du, med den opgivne kadence, arbejder for 250,- (det påstår jeg ikke du gør!) Så bliver lønniveauet alt for lavt. Hvis der så skal underbydes, så kommer prisen godt nok langt ned. Tag forholdet, at flertallet måske holder under halvdelen af din skrivehastighed, så bliver det dælme usselt.
Jeg mener ikke at “studerende” skal spises af med en betaling, som ligger under markedsprisen for et stykke arbejde, og markedsprisen er alle aktørers ansvar.
Min indblanding følger rationalet, at hvis man tilbyder et stykke arbejde på nogle fjollede betingelser, så må man tåle, at der bliver lavet lidt fis, som en del af den forventede debat på et debatforum.





Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhhh den sammenligning holder ikke, for en teknisk servicemedarbejder er ansat og får derfor andre fordele, man ikke har som freelancer. Feriepenge og et minimum af jobsikkerhed, for bare at nævne det mest åbenlyse...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)