Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop - hjemme lager, spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før spurgt om diverse ting omkring webshop, og flere år regnet og tænkt og sparet lidt sammen. Men der er nu stadig en vigtig ting jeg måske har spurgt om før, men prøver igen. 

Mit store dilemma går mellem lager hjemme, eller få et pick and pack lager til at varetage den del. Har før fået nogle svar for og imod. Men jeg hælder mest til lager hjemme, grundet jeg vil gerne starte op med en mere føling med varerne og den del. Og vil nok starte lidt ud med lidt mindre varelager end senere, hvilket gør jeg burde kunne have det hjemme. 

Men mit store spørgsmål til jer derude. Hvordan har i håndteret hjemme lager, hvis i samtidig har arbejde ved siden af? Jeg tænker her på leveringer. Bliver de bare sat i carport/indkørsel hvis ikke i er hjemme? Eller får i mere indflydelse på hvornår varerne kommer. Jeg tænker når man bestiller fra forskellige leverandører, så har man ikke meget indflydelse på levering, men det kommer bare med den fragtmand de nu bruger, og så kommer det lige pludselig. Hvad kan i give af erfaringer? Hvor fleksible aftaler kan man lave? eller laver man det direkte med de fragtselskaber man bruger, hvad de må eller hvornår de skal komme hvis de har varer til en? 

Overvejede også denne løsning at købe sådan et mindre skur her: https://www.dancovershop.com/dk/products/redskabsskure-skylight.aspx og så sætte en åben hængelås og så når en fragtmand har leveret, så låser han hængelåsen. Men hvad hvis 2 forskellige så kommer samme dag, så er der ingen plads til nr. 2... Synes denne del er svær og kunne godt bruge nogle input fra andre der kører webshop fra hjemmet. Det skal siges jeg arbejder skiftende tider, nat, aften, dag, weekend, osv. Så har også ofte fri på hverdage, men ikke noget fast mønster man kan bruge til noget.

Har også tænkt på om man kunne finde en virksomhed der har lidt for meget plads og leje 100 kvm, og så kunne de tage imod, hvis ikke man var der, og sætte det indenfor. Men ved alle medarbejdere lige det, og bliver det gjort eller står det pludselig på deres lager jeg så ikke kan komme til at få de varer jeg har ventet på en aften, hvis de ikke lige har flyttet det til et område jeg har adgang til eller noget i den stil. Forskellige erfaringer med eget lager og leveringer i en opstarts fase hvor man kun er sig selv og har arbejde ved siden af, kunne være ønskeligt at høre mere om :) Det er jo ikke bare en lille pakke man henter i Brugsen, men måske en halvpalle eller helpalle med blandede varer. 

MVH
Hans Pedersen 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen der har erfaring med hjemmelager og arbejde ved siden af?

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Lyder som løsning med nøgleboks eller kodelås kunne fungere. De fleste transportører vil kunne håndtere det. Evt med seddel på dør hvor de kan ringe og få koden oplyst hvis der en ny chauffør. Flere transportører sender info om forventet levering og så ringer man blot og aftaler detaljer. Hvor bor du ?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sydøstsjælland :) Og ja det var selvfølgelig en ide med kode på, man kunne ringe og få. Smart egentlig :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)