Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mega god ide, men ved ikke hvor jeg skal starte!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke sælge dem under mit eget navn, kunderne skal vide hvad brandet er.

Det er emballagen, som de små flasker skal være i, som der skulle være mit brand, selve parfumen, vil fremgå af flakonen og på hjemmeside :)

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

MichelleDBS:
jeg ved det Lan lade sig gøre, da der findes udenlandske hjemmesider med samme koncept :)

Hvis det er sider som https://10ml.nl/ , skal du være opmærksom på, at det ikke er uden grund, at der ikke er noget information om hvem man handler med.

Der er ganske enkelt tale om ulovlige kopiprodukter.

Du får med garanti aldrig mærkevare-producenternes godkendelse til at sælge deres produkter i dine flasker.

Hos https://www.perfumes-wholesale.eu/ er det nemt at blive oprettet som forhandler, hvor du sikker også kan købe mærkevarer i mindre flasker (30 - 40 ml).

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu denne side jeg fandt inspiration fra :)
scentbird.zendesk.com

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Michelle,

Det lyder som et rigtig spændende projekt.
Hvis du har brug for IT-hjælp til at sætte en online shop op eller en SEO partner til at gør dig synlig på Google, så smid en pm.


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

miklagard.dk

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

MichelleDBS:

Det var nu denne side jeg fandt inspiration fra :)
scentbird.zendesk.com

Fra Scentbirds terms:

HOWEVER, WE ARE NOT ASSOCIATED WITH THE DESIGNER OR THE DESIGNER'S PERFUME MANUFACTURER IN ANY WAY AND HAVE NO AGREEMENT OR ARRANGEMENT WITH THEM AUTHORIZING US TO REPACKAGE THE PERFUME.

---

I EU må du som udgangspunkt sælge hvad du lovligt kan købe inden for EU's grænser.

Problemet opstår når du ændrer på produktet / fyldet det i egen emballage, da det er yderst tvivlsomt om du så stadig kan benytte producentens navn / logo / billeder af emballage m.m. i din markedsføring uden at krænke producentens varemærke.

Jeg vil anbefale dig at vende din idé med en advokat inden du går i gang.

---

I sverige (og UK) er der https://www.sniph.com/ , som har et lignende koncept. Og det er nok ikke uden grund at jeg ikke kan finde mine foretrukne parfumer på deres shop.

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, den havde jeg lige overset. Jeg må i tænke boksen igen så :) tak

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Scentbird har rejst $18.600.000 i venturakapital på 4 år, så det er helt sikkert et koncept, der er værd at læne sig op af.

Midt bedste bud er at kontakte den leverandør jeg tidligere har linket til, og finde ud af hvad mindste størrelse er hos de enkelte producenter.

Nogle af producenterne laver små testere. Disse må under ingen omstændigheder sælges, men hvis du f.eks. kunne levere 3 - 4 duftprøver med sammen med en parfume på abonnement, kunne det være en måde du kunne differentiere din virksomhed.

Tilmeldt 8. Sep 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)