Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde personer med enkeltmandsvirksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg leder efter personer med enkeltmandsvirksomheder, der omsætter for mindre en 500.000 kr årligt, til at deltage i en online undersøgelse.

Undersøgelsen tager ca 30 min, og deltageren modtager derefter 300 kr i GoGift gavekort for at bidrage med deres indsigter.

Udover Amino netværket, hvor ville I så anbefale at lede efter disse personer?

Med venlig hilsen,
David
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil kunne finde mange af dem, gennem værktøjer til kreditvurdering som Risika A/S. De tilbyder udtræk for forskellige brancher osv.

Problemet hertil vil være regler for elektronisk kontakt uden samtykke, hvis din mail kunne ses som markedsføring.

Afhængigt af hvor vigtigt det er for jer, at få besvarelser, kunne en løsning som ville koste penge være at bruge f.eks. Facebook Marketing til at få fat på personer der passede. 

Når du laver et udtræk, får du telefonnumre/mails som så kan smides ind i brugerdefinerede målgrupper på Facebook og så annonceres til.

Hvis i kun har gavekortet til rådighed, ville jeg kigge på en side som Iværksætter Netværk på Facebook. Der er uden tvivl en stor mængde enkeltmandsvirksomheder der kan kontaktes derfra.

Mvh

Emil

Adm. direktør hos Egus
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emil,

Tusind tak for svar!

Jeg vil prøve Iværksætter Netværk på Facebook.

Med venlig hilsen,
David
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)