Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat og fradrag for kurser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål angående fradrag for kurser, da Skat vil ikke godkende nogle af de kurser jeg har taget..

Jeg er uddannet psykoterapeut og derudover underviser i yoga og dans.

I 2017 tog jeg et online business kursus som indeholdt følgende emner:

Indhold: Modul 1 Overbevisninger Modul 2: Gear dit mindset til succes Modul 3: Det hele begynder indeni Modul 4: Spot din unikke bidrag

Modul 5: Find din forretningsmodel! Modul 6: Få dine første kunder Modul 7: Skab uimodståelige ydelser Modul 8: Lær at skrive tekster og tale, så dine kunder får lyst til at købe noget af dig Modul 9: Fortæl din historie og storytelling Modul 10: Byg dit community Modul 11: Salg, der føles godt i maven Modul 12: Hold motivationen og energien høj

Skat mener, at kurset ikke har været til at vedligeholde eller ajourføre min faglig viden og kurset har en generel karakter der ikke er tæt relateret til min indkomsterhvervelse... Jeg mener, at kurset har netop til formål at skaffe flere kunder og øge omsætning og overskud... Kan man ikke trække sådan et kursus fra fordi jeg jo netop bruger det for at generere indkomst? Ville det ikke være det samme hvis man hyrer en business coach til sin virksomhed? Dette er bare et online kursus - dog med adgang til underviser på live opkald, hvor man kunne spørge om specifikke ting.