Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Af Gave/Oplevelses Site!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har nu i efterhånden et stykke tid arbejdet på sitet GaveAvisen.dk

Jeg vil helt utrolig gerne høre jeres meninger til sitet: Ris/Ros & ikke mindst hvad der kan forbedres?

Det er særligt siden ( Kør Ferrari ) som jeg ønsker jeres mening omkring da den som sådan er færdig.

Hvad tænker i om sidens brugervenlighed, troværdighed & hjemmesiden som sådan set fra et helikopterperspektiv?

Håber i vil bruger 2 minutter af jeres dyrebare tid, på forhånd tusinde tak :) 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

det er det samme som alle de spam mails jeg får i google med tilbud dit og dat, gavekort dit og dat.

deal og gavekort sites, er svindel og humbug, farvel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Tak for et dejligt konstruktivt svar, det var lige hvad jeg søgte.

Fortsat rigtig dejlig solskinsdag.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser siden med en ipad med chrome browser. Tekst, overskrifter og billeder står helt kaotisk oven i hinanden. Mange steder er teksten centreret, hvilket jeg finder lidt forstyrrende.

Jeg synes forsiden er meget indholdstung. Mange af teksterne kunne vel have deres egen underside.

I overskrifterne skrives hvert ord med stort. Det gør man ikke på dansk længere. 

Det er fint med indholdsbokse på Ferrarisiden, men prøv at lav lidt luft imellem indholdet. Det står meget tæt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Tusinde tak for din feedback, det lyder da til jeg skal have skaffet mig en ipad. 

Jeg vil straks gå i gang med at rette til i morgen. 

Rigtig dejlig aften.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Du behøver skam ikke en iPad, for at se hvordan hjemmesiden vil se ud på en iPad. Chrome devtools kan eksempelvis ændre sidens størrelse, til de mest gængse mobil/iPad størrelser, med et par klik.

Højreklik på hjemmesiden og tryk 'Undersøg' eller brug Command+Option+C (Mac) eller Control+Shift+C (Windows, Linux, Chrome OS).

Så vil du øverst til venstre i det nyt-åbnede vindue (hvis det er i højre side) have en knap der ligner en iPhone med en iPad bagved. Hvis du trykker på den, får du mulighed for at vælge hvilken skærmstørrelse du vil se siden fra.

Der er problemer på din side så snart bredden kommer under 1025px, så står teksterne oven i hinanden. Det bliver først spredt ud igen når bredden kommer under 768px.

Jeg kan se at du bruger WordPress, og dimensionerne 1024-768 er præcis den bredde der normalt bruges til at ændre sidens layout specifikt til iPads, fordi de større iPad Pro er 1024 og en normal iPad er 768 bred.

Kig på hvad du har af muligheder i dit tema for at ændre på indstillinger for iPads/tablets specifikt, eller find et andet tema.

Mvh

Emil

Adm. direktør hos Egus
Fra Store Heddinge
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Idekort ApS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai :)

For mig ville det hjælpe med en større font. Jeg får hurtigt lyst til at knibe øjnene sammen for at kunne læse hvad der står. Måske alderen :)

For mange billeder og for meget tekst på forsiden.
For mig ville det virke bedre med en mere simpel forside.
Måske noget kunne rykkes til undersider?

Mvh

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kigget lidt videre på siden, så her lidt mere generel feedback udover iPad problemet.

Til forsiden:

Ved ikke om det er de endelige billeder, men de samme billeder går igen så tæt på hinanden at samme billede ses flere steder på en gang. Ville som en anden nævnte også udelukkende bruge stort bogstav ved første ord i en overskrift.

Lang og uoverskuelig. Virker som noget der er lavet kun for at forsøge at rangere på Google, når der både er overskrifter som 'Gaveideer Til Ham' og længere nede 'De Perfekte Gaveideer Til Ham'. Jeg ville opdele i undersider, så en side som Gaveideer til ham kunne være fokuseret på gaver til mænd, og det ikke hele stod listet uoverskueligt på forsiden.
Du vil kun få sværere ved at rangere godt på Google, hvis du prøver at få én side, til at matche på alle de keywords du vil ramme. Hellere fokusere på nogle færre keywords pr side, men gøre det godt.

Hav et klarere mål med dine sider. Hvad vil du gerne have kunden til med forsiden? At klikke videre til en underside som 'Gaveideer Til Ham'? Så lav et klart call to action.

Når man så trykker ind på f.eks. Gaveideer Til Ham, er det endnu mere uoverskueligt. En enormt lang liste med produkter uden opdeling i kategori som alle fylder meget, efterfulgt af endnu en lang række af overskrifter og tekster som er ubrugelige for de besøgende. Selvfølgelig er det godt at have tekst til SEO, men teksten bliver nødt til også at tilføje noget værdi til siden.

Specifikt til Ferrari siden:
Ikonerne er for tætte på hinanden. Der er enormt mange fejl i teksten, men den er måske ikke læst igennem. Bedre at siden ikke virker overklistret med overskrifter og ligegyldig tekst som flere af de andre sider.
Ser ikke hvordan videoerne i bunden tilføjer så meget værdi, så lige noget af den ene, men drengene virkede i videoen mere skuffede end tilfredse over deres oplevelse med at leje en ferrari? Den anden video har måske mere værdi.

Alt i alt, ikke noget masterpiece, det er hvid baggrund med mørk tekst og et par billeder kastet ind. Udover teksten er der jo derfor ikke så meget at give feedback på.

Teksten virker enormt 'spammy', havde ikke lyst til at læse noget af det efter jeg så overskrifterne. Ret teksten til så den er interessant, og skaber noget værdi for folk der potentielt kunne klikke på dine links.

Håber det hjælper! :)

Mvh

Emil

Adm. direktør hos Egus
Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Du skal ikke tage dig af Jan's kommentar. Iværksættere der bidrager med de kommentarer er altid én af følgende dele: 

1: Uvidenhed.
2: At de aldrig har fået succes med de ting de laver. 

Så kan man selv vurdere hvad Jan's er.

Når det så er sagt, så er det jo et et ekstremt konkurrerende marked du er på vej ind i. Men måske misforstår jeg dit koncept. Jeg kan se inde på https://gaveavisen.dk/gave-til-hende/ linkes der ind via partner-ads til Go Dream. Er det et samarbejde du er ved at bygge op med dem eller?

Overordnet synes jeg ikke din side er skarp nok. Hvis det var mig ville jeg starte med at få billederne og teksterne til at aligne flot med hinanden. Ligeledes synes jeg forsiden er meget tung. Jeg savner nogle lækre billeder som sælger varen. Jeg synes https://duglemmerdetaldrig.dk/ gør det godt ift. at sælge varen.

Håber du kan bruge det til noget og god arbejdslystYes

Mvh Mads


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tusinde tak for din kommentar,

Jeg har endtil nu blot benyttet funktionen i Elementor & der ser det hele ganske fint ud.

Men resultatet er da katastrofalt når jeg gør som du beskriver. Der venter et par timers arbejde forude.

Endnu en gang tak for indblik i en ny verden.


Side 1 ud af 2 (14 indlæg)