Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Af Gave/Oplevelses Site!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Kan se at teksten pt er 14 tænker du at den skal hæves til 15-16?

Ja jeg er klar over at forsiden ikke er helt optimal, den skal tydeligvis laves om så folk lettere kan finde det de søger "gaveideer".

Tusinde tak for din feedback & rigtig god dag.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Endnu en gang tak, jeg har vidst rigeligt at se til nu :) 

Forsiden er endnu ikke helt færdig! Planen er at lave en masse billeder som skal lede ind til de forskellige gavesider, lidt lige som DGDA.dk har gjort med oplevelsesgaver. Den lange tekst er blot af hensyn til SEO, planen er at brugeren ikke skal nå ned til det når siden står færdig (lyder måske lidt dumt).

Jeg vil straks gå i gang med at opdele siderne, det er noget jeg længe har tænkt på, har blot været opslugt af at få de mange oplevelsessider til at rangere.

Ikonerne på Ferrari siden er desværre for tætte, jeg har en dygtig mand på sagen, så det skulle gerne være mere mellemrum snart. 
Jeg vil lige genoverveje om jeg skal have fundet mig en ny tekstforfatter & ændre forkus fra pris til kvalitet.
Videoerne i bunden var tænkt som en måde at holde brugeren på siden nogle ekstra sekunder.

Jeg går straks igang ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Tusinde tak for din feedback.

Jeg er sikker på at Jan, blev sendt herfra med god energi & kærlighed i hele kroppen.

Der tegner sig lidt et billede af at jeg er bedre til at rangere i Google end at lave brugervenligt indhold.

Der er lige lidt at arbejde med, hvilket jeg straks får kigget på.

Ja de har bestemt fat i noget af det rigtige, kan være jeg skal kigge lidt over hækken.

Rigtig dejllig dag.


Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Jeg ved ikke om du kan klare mere for nu, men jeg har en kommentar jeg gerne vil knytte til jeres side.

Jeg arbejder til dagligt med sikkerhed på hjemmesider, og særdeles Wordpress sider. 

Jeg ved ikke om du er kommet så langt så du tænker på sikkerheden, men jeg kan se at der er flere ting der kan optimeres på. 

Blandet andet login URL, der forsat er den originale WP-Admin.php. Et rigtig godt tip er at ændre denne til noget andet. Det kan du eventuelt gøre via Plugin "WPS Hide Login". 

Jeg vil gerne lave en større gennemgang af sikkerheden på din side, helt gratis, hvid det har din interesse. Du kan bare skrive en privat besked til mig. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)