Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er igang med at starte egen virksomhed, og dermed har brug for en som kan lave webshops og alt det indebære:) jeg er også interesseret i hvad prisen er så , hvis nogen har et godt tilbud så glæder mig til at høre fra jer.

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vero

Afhængig af krav/specifikationer og omfang, samt snitflade (fx hvem der skal tage billede, upload produktbeskrivelser osv.) vil priser varierer en del. I og med det er opstart vil jeg klart anbefale dig at finde nogle som er samarbejdsvillig til at lave det "hårde tekniske arbejde" og anvende standardløsninger og ellers bruge noget tid på indflyvning af hvordan det opsættes mv., hvorefter du så selv står for upload af billeder, tekst og andet medie.

Afhængig af hvor teknisk kyndig du selv er, eller frisk på at blive efter en masse youtube om opsætning af websider, kan du holde udgifter meget nede, vi snakker om at oprette en hjemmeside til under 5.000 DKK inkl domæne, hosting, vigtig tekniske moduler, chat og betalingsgateway. Igen, dette beløb vokser i takt med du gerne vil have flere features og afhængig af hvor meget du gerne vil købe dig fra.

Hvis du gerne vil have et uforpligtende tilbud fra os så smid en pm så kan jeg få vores web-shop udvikler til at tage kontakt til dig,

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vero,

Det er ikke muligt at sende PB til dig? :)

Vh,
Erdal

Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt dig en besked
Tilmeldt 23. Mar 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo da:)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)