Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

InstagramShop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjortsvang
Tilmeldt 13. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
For noget tid siden forsøgte jeg at få INSTAGRAM SHOPPING op og køre - det virkede ikke og nu sidder jeg med det igen.
Jeg synes at alt er sat op som det skal, men får denne besked inde i Business Manager:
"Denne Instagram-Virksomheds Profil blev ikke godkendt til shopping på Instagram."

Har ændret nogle ting på min profil mm. Så fandt jeg ud af at jeg kan sende den til godkendelse, men det kræver knappen "shopping" inde i indstillinger i Instagram app - den har jeg ikke fordi jeg ikke er godkendt. Hmmm... så går det i ring! 😟
What to do - der er jo ikke lige frem en hotline ved IG og FB 😂

DET jeg egentlig gerne vil, er at tagge mine produkter på opslag på Instagram, så vejen til at shoppe produktet er så kort som muligt.

Jeg ved at der er flere som sidder i samme problem, så håber at der er en venlig sjæl som kan hjælpe?

MVH
Helle Luna Koed Paulsen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle,

Det lyder som om der er nogle af Facebooks krav der ikke er opfyldt.

Er din virksomhedskonto knyttet til et katalog med produkter inde i Business Manager?

Mvh

Emil
Adm. direktør hos Egus
Fra Hjortsvang
Tilmeldt 13. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emil
Tak for dit svar :)
Da jeg første gang satte katalog op og lavede det hele klar, tænker jeg der har været noget med mine indstillinger. Dem har jeg rettet - men så er det jeg undrer mig over at jeg ikke kan sende til godkendelse igen :-I
Ja, jeg har katalog og det hele skulle være linket sammen.
MVH
Helle
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 5. Sep 19
Indlæg ialt: 40
Fra  Egus Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle,

Så dvs. du i første omgang har ansøgt om godkendelse, og er blevet afvist?

I så fald er det på nuværende tidspunkt ret besværligt at få lavet appeal, fordi der ikke er nogen direkte kontakt.

I min erfaring har denne side til kontakt givet de bedste resultater ifht respons fra Facebook:
https://www.facebook.com/help/contact/1582364792025146

Dette er egentlig en kontaktform til afviste reklamer for markedsføring på Facebook. Det virker som om det er den samme afdeling der tager sig af at acceptere reklamer på Facebook og Instagram shopping profiler.

Prøv at forklare dem problemstillingen her, og at du nu har udbedret de fejl der var ved din oprindelige ansøgning.

Mvh

Emil
Adm. direktør hos Egus
Fra Hjortsvang
Tilmeldt 13. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emil
Fantastisk - det vil jeg prøve ! :D
Tusind tak
Tilmeldt 22. Jun 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg har samme problem! fandt i ud af det? :-)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)