Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Embed youtube video i hjemmesiden! er det lovligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil høre om man må embed youtube videoer på egen website jeg ved der findes en embed knap ved videoer ,men har læst nogen steder at det er ikke lovligt og andre skriver at det er lovligt .

hilsen 

sas

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja selvfølgelig må du det!

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om den der har lagt videoen op på youtube har give sit samtykke til at 3. part må bruge videoen embedded, kan det være en krænkelse af ophavsretsloven §3 stk. 2 og/eller en overtrædelse af markedsføringsloven. Med andre ord kommer det an på hvordan videoen er lavet og hvordan den bruges.

Sekundært er der mange der uploader videoer til youtube som de ikke har ophavsret til. Og så er det samtykke de har givet intet værd.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Spørg vedkommende som ejer youtubekanalen. Tænker ikke du kan gøre så meget mere. Youtube lukker normalt ned for "ulovlige" videoer.

Du må gerne embedde mine videoer uden at spørge først: https://www.youtube.com/c/plantsugar

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man uploader en youtube video så får man valg muligheder om man vil have enest video skal deles eller ikke .vælger man at videoen må deles så gør youtube det at den laver en del knap til at man må indsat videoen i hjemmesiden. Så er det vist op til video ejer om han vil lukke af for videoen i hjemmesiden hvis hjemmesiden ikke overholder regler eller andet 

det er bare mit bud 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ejeren er en konkurrent til dig, vil en deling/embedding af videoen være en overtrædelse af markedsføringsloven, som kan takseres til et ikke helt ubetydeligt beløb.

Så hvis du vil have din ryg fri, bør du spørge ejeren, om du må bruge videoen på din hjemmeside.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)