Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal der virkelig betales penge underbordet?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jun 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med tanken om at starte eget rengøringsfirma.

Jeg har prøvet en del, desværre uden held fordi jeg er Ny i den selvstændige marked (Bestemt ikke uerfaren med arbejdet)

Her på det sidste har jeg været i kontakt med lidt store virksomheder, de vil fandme have penge under bordet (100.000kr +) for at give mig en kontrakt!

Skal jeg virkelig ud og betale den slags penge for at kunne få mig en rengørings aftale?

Jeg ved godt det er svært at komme ind i varmen, men der må næsten være en metode til jeg kan få bare en mindre aftale hvor jeg kan få minimum 1 x alm løn udbetalt.

Hvad virkede for jer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen vil have dig til at betale for at indgå en kontrakt, som du skal tjene penge på, er du ved at lave en dårlig aftale. Så udover, at der er amoralsk og ulovligt, er det også bare dumt at gøre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Arne, men netop rengøring er kendt for brådne kar - skattesvindel og meget andet desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej for pokker!

Desuden, og ikke udslagsgivende for ovenstående svar, så kan du miste kontrakten igen når næste leverandør vil betale 120.000 kr.

Hvis du er klar til større opgaver og vil have volume i din business, så prøv at byde på offentlige opgaver (hvis du ikke allerede gør det).

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)