Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til håndtering af prisfiler fra mange leverandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg driver p.t. en webshop med dandomain webshop system, hvor mange af vores produkter bliver sendt som dropshipping direkte fra vores leverandør. Vi importere derfor deres prisfiler ind på vores webshop for, at sikre at vores priser og lager antal passer. Samtidig eksportere vi mange af vores ordre automatisk til vores leverandør. Da vi får flere og flere leverandør, bliver det svære og svære at holde styr på prisfilerne. Mange af vores leverandør sælger både ens vare og unikke varer. Vi vil derfor gerne have en system der samler alle vores prisfiler fra vores forskellige leverandør og samler dem i en prisfil, hvor det altid er den leverandør med den billigste pris, der kommer på den endelige prisfil. Programmet skal også håndtere ordene fra vores webshop og sørger for, at de bliver sendt til den rigtige leverandør.

Vi har et simpelt program kørende lige nu, som kan håndtere 2 leverandør og som sørger for, at vores ordre fra webshoppen bliver sendt til den rigtige leverandør. Vores nuværende programmør mener det vil koste 35.000+ at lave et system der kan håndtere flere leverandør. Der må da findes et program der ude, som kan håndtere prisfiler istedet for, at man skal lave sit eget program fra bunden.

Vi vil sætte kæmpe pris på, hvis der er nogen der har noget erfaring de vil dele ud af på området.

Hilsen Matias

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har erfaring med at automatisk håndtering af store mængder data i forskellige formater. Alt fra CSV, XML, billeder, lyd og videofiler.

Der er systemer derude, som kan håndtere forskellige typer data, men jeg har behov for mere info. Jeg har sendt en PM.

VH GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)