Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et fedt produkt af træ, som jeg egentligt er meget tilfreds med, jeg kan selv finde ud af at markedsfører produktet da jeg er skarp hvad angår video/billed. 

Men... hvordan ville i sælge produkterne? Det er træfigurer som ville kunne sendes med post, men jeg vil helst undgå CVR-registrering. Hvad er mine bedste muligheder og hvordan startede i?

skal jeg lave hjemmeside med webshop? Eller er dette umuligt uden CVR

Hvordan skal jeg egentligt starte mit salg, så jeg kan se om der overhoved er salg inden jeg registrer mig som virksomhed?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg vil klart anbefale at komme ud og eksperimenter med at sælge og få succes med det, inden du giver dig i fuld kast med hjemmeside med fuld webshop løsning. Du kan efterhånden få lavet et sådan setup får rimelig penge (end-to-end under DK 5.000), men den en hage ved det er det større ressource-træk der er ved vedligeholdelse og løbende tilpasning, samt opdatering af produkter, produkt-beskrivelser, produkt-kategorier osv.

Alt det her er langt sjovere når man har betalende kunder. Så hvis du har nogle i dit netværk du kan sælge til, eller være kreativ, fx arbejde sammen med et galleri eller tilsvarende hvor du kan udstille dine produkter til salg, whatever, når du har salg, så begyndt at tænk på en understøttende it-platform.

PS Hvis du er teknisk anlagt eller selv kan en smule, kan du overveje at lave en hjemmeside, men mere tiltænkt som et online visit-kort (og registering af et navn til virksomheden) fremfor en fuld webshop (i første fase).


MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

På længere sigt vil en webshop være en god mulighed at sælge i gennem. For at undersøge om der er potentiale for en forretning med salg af dine træer, så se om venner, familie og bekendte er interesseret. Du kan også vælge at tage på diverse messer for at få feedback omkring produktet. Du kan godt designe webshop osv. men tænker at første step vil være om andre viser interesse for din varer.

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Tilmeldt 25. Jun 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)