Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal udlejningsboliger som privat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har på nuværende tidspunkt to parcelhuse jeg bruger til udlejning.

Mit spørgsmål er hvor mange udlejningsejendomme man må have som privatperson? 

Hvis man kommer over denne grænse, hvilke muligheder har man så? Her tænker jeg på hvilket/hvilke selskaber der skal oprettes og om der er særlige regler/vilkår der ændrer sig, som man bør være opmærksom på.

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

Der er som udgangspunkt ikke nogle grænse for hvor mange udlejningsboliger du må eje, mig bekendt :)

Så gi den gas!

Hvis du ikke allerede gør brug af det, så overvej en VSO løsning så du kan styre din indkomst og få mest muligt fradrag (såfremt din indtægt er høj og SKAT vil anerkende det som erhverv). 

Hvis du har tænkt dig at eje MANGE boliger så kan du overveje at gøre det i selskabsform, så du hæfter mindst muligt privat :)

Håber det gav svar

Vh. Mathias

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar MathiasYes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias.kalundborg:
Der er som udgangspunkt ikke nogle grænse for hvor mange udlejningsboliger du må eje, mig bekendt
enig - vær dog opmærksom, at der var en der svarede, at der i alle fald tidl. var grænse for udlejning af enkle værelser i boliger man ikke selv bebor. Kender intet til det selv men kan godt se kan være muligt, at der er grænse for - om man må købe en villa med 10 værelser og så udleje alle 10 som enkeltværelse udlejning

Det bør nok checkes. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du kan støde ind i er finansiering. De fleste banker kræver, at du kommer over i erhverv, når dit murstensengagement overstiger dit eget hus, sommerhus og eventuelt en lejlighed som forældrekøb Der stilles lidt andre krav til egenfinansiering m.v. der.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)