Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til startup

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke råd kan I give før opstart af en virksomhed?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

bezos65:

Hvilke råd kan I give før opstart af en virksomhed?

Det var et meget bredt spørgsmål. 

Helt generisk:

- Find noget du brænder for, så skal dit startup nok brænde igennem. 

- Find en god cofounder, som komplementerer dine kompetencer. 

Passion og et godt team er en god start på en virksomhed. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Find noget du brænder for, så skal dit startup nok brænde igennem. 

Sorry to say, men det er da nogen af en tvivlsom påstand, rigtigt mange får ingen succes selvom de brændte for det de startede op.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig, Ravn. Mange startups klarer den ikke, uanset hvor passioneret founder er. Det er statistik. 

Min pointe i postulatet ændrer sig derimod ikke. Find noget du brænder for. For klarer du den ikke, så har du da i det mindste brugt tiden på noget, som du brændte for. Derudover er det min personlige overbevisning, at der er - alt andet lige - højere sandsynlighed for succes, hvis du brænder for det, du laver. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:

Jeg er enig, Ravn. Mange startups klarer den ikke, uanset hvor passioneret founder er. Det er statistik. 

Min pointe i postulatet ændrer sig derimod ikke. Find noget du brænder for. For klarer du den ikke, så har du da i det mindste brugt tiden på noget, som du brændte for. Derudover er det min personlige overbevisning, at der er - alt andet lige - højere sandsynlighed for succes, hvis du brænder for det, du laver. 

helt enig - virker vel også tosset at finde noget man slet ikke brænder for, og- sandsynligheden for, at man sætter sig ind i tingene på ordentlig vis, er jo også større hvis det er noget man brænder lidt for og tror på

Omvendt er det ingen garanti. Mange der lige har fået et barn - mener børnetøj er det mest hotte i verden, og en del unge mener at gadgets er sagen, men her er der ligesom andre der har sat sig mere end tungt på markedet, så brænd for det du vil, men gå også seriøst ind i at se, om det nu er gangbart i denne verden, eller om du skal lidt længere ud i en niche

Jeg ville elske at arbejde med rådgivning eller - branding som jeg gjorde i mange år - men ikke fungere som pølsesælger eller kaffebods mand - så ja - brænd lidt for det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)