Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for udlejning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Må jeg godt som virksomhed købe ting fra hjemmesider og så udleje det? Her tænker jeg primært på service, lysestager, drinks dispenser osv.? Har ikke rigtig styr på hvad reglerne er omkring dette, så hvis nogen har noget erfaring med dette så kom gerne med gode råd :)
Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 19
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da.

Vær opmærksom på service og andet der har kontakt med fødevarer.

Her skal der rengøres med godkendte desinfektionsmidler til fødevarer eller opvaskes ved ekstra høje temperaturer, alt efter produkt, så du kan i de fleste tilfælde ikke bare bruge en normal opvaskemaskine.

Cateringinventar.dk og Restaurantinventar.dk (samme selskab), plejer at have en formidabel kundeservice, så hør evt. dem ad...

Det samme hvis varerne, der er i kontakt med fødevarer, skal smøres med pakningsfedt og lignende, så skal produkterne også være godkendt af Fødevarestyrelsen.

Når du ser på desinfektionsmidler, pakningsfedt mv. så står der godkendelsesnr. på produktet, hvis det er godkendt.
Forhandleren kan også hjælpe dig med datablade mv. som du skal have, hvis Arbejdstilsynet kommer forbi.

Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn

Tilmeldt 26. Sep 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar! Så jeg må fx. godt købe IKEAs tallerkener og leje ud? Eller skal jeg så først kontakte IKEA for samarbejde.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)