Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd til investering i ejendomme på trods af gæld

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Inden opremsning af problematik vil jeg godt beklage at jeg skriver anonymt. Dette skal ikke forstås som mangel på seriøsitet, men derimod beskyttelse af mig selv ift. karriere. 

Jeg er højt uddannet og tjener ganske godt. Dog har jeg en ganske betydelig gæld fra en tidligere konkursramt virksomhed som ikke for nuværende kan afvikles. Nu har jeg så fået muligheden for at købe en større mængde lejligheder (20+) i en større dansk by. Holdingselskabet som ejer lejlighederne pt. har de seneste mange år haft et meget fornuftigt overskud, og kan præsentere en solid egenkapital. Lejligheder har været lejet ud i over 10 år uden at have manglet lejer på noget tidspunkt. Ejer ønsker af personlige forhold at sælge ud af aktiver.

Jeg er selvsagt meget interesseret i at komme ind i nærmere dialog om opkøb, da jeg føler det er en "once in a lifetime" mulighed grundet nuværende renter, samt selve mængden af investeringslejligheder, som potentielt kan overtages på samme tid med en større "mængderabat".

Mit problem er dog, at jeg har svært ved at komme videre grundet nuværende økonomiske situation, og jeg ønsker derfor gode råd. Har jeg nogen jordisk chance for at skaffe lån til indskud (20%) gennem bank med pant i ejendomme? Hvis ikke, er der så mulighed for at skaffe investor

Hvad er er min bedste fremgangsmåde, hvis jeg da overhovedet har nogen muligheder? 

Mvh.
Christensen

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christensen,

Der er store mangler i dit indlæg, så mit svar bliver gætværk.