Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testet ny SEO ide af. Samt feedback

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 28
Fra  Musaeus.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er endelig klar til lanceringen af min ide.
Jeg har gået og brygget på denne hjemmeside-service i det sidste halve års tid og er rigtig tilfreds efterhånden!

Se siden her musaeus .dk

Kort om ideen:
Jeg så at mange besøgende på min tidligere hjemmeside forsvandt uden overhovedet at se hvad jeg tilbød.
Derfor har jeg bygget en service som søger for at dine hjemmeside besøgende bliver på din side. Det øger både din SEO i form af en lavere bounce rate, men vigtigst af alt kan du lede dine besøgendes opmærksomhed på det du ønsker.


Jeg vil altså gerne tilbyde nogen af jer min service gratis. Det vil selvfølelig ikke koste dig en krone til start og jeg skal nok opfylde din konto med tilstrækkelige credits. Du vil altså kunne nyde godt af denne service og forhåbentlig få bedre SEO. Og jeg vil der igennem få god feedback på produktet samt testet servicen i produktion.

Jeg vil også meget gerne høre dit forslag til hvordan jeg kan markedsføre denne service bedst muligt. Altså hvordan jeg vil kunne få mine første kunder.

Jeg kan kontaktes her på tråden og på mail malthe@musaeus.dk.

Jeg ser frem til jeres feedback Smile.

Bedste hilsner
Malthe Musaeus

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 28
Fra  Musaeus.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen har prøvet at stå i samme båd. Vil jeg meget gerne høre fra dig. Altså omkring markedsføring af en slags SaaS business forretning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 28
Fra  Musaeus.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at der kom en kommentar? Det fik jeg i hvert fald en mail om.

Hvis den er gået tabt, håber jeg personen ser denne besked (:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)