Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PARTNER TIL DANSK DOTNETNUKE WEBSHOP KONCEPT

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Partner til Dotnetnuke Webshop projekt søges Vi har udviklet en webshop løsning i Dotnetnuke som kører i dag både med dankort mm. Den er på dansk og er online på vores shop idag. Grundet manglende tid søger vi en person der kan videreudvikle shop konceptet omkring design muligheder nye moduler mm. Så findes du der ude og har du erfaring i DNN så vil du kunne få adgang til shop konceptet. Som afregning for din udvikling med shop konceptet vil du kunne bruge det selv og få mulighed for at kunne sælge det videre som din egen løsning vi er ikke interesseret i den kommercielle del blot selv at have adgang til shop systemet til vores egne webshops. Send mig en mail på famfrederiksen@get2net.dk for at få mere info 

Hilsen Per

 

Se shoppen på www.x-presso.dk

 

 

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Jeg kan godt se at I har brug for assistance til jeres site, det fejler når man forsøger at gennemføre en betaling. Jeg er selv ved at udvikle et shop system til DotNetNuke, så det kan da være at vi kan finde ud af et samarbejde. Hvilken betalings gateway benytter i?

Med venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis du opretter dig med en gyldig mail adresse i shoppen så kan du komme vidre og teste. Men kan du ikke ringe til mig på min mobil i løbet af dagen i morgen det er nummer 40527035

mvh

Per

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan går det, er i kommet videre?

Min første WebShop er ved at være kørene nu, men kunden jeg har lavet det til, er først klar efter sommerferien.

 

/Martin

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

vi er interesseret I at høre mere om hvad I laver og hvad planerne med jeres systemer er, da vi selv udbyder både hosting og butiksløsninger, samt betalingsserver integration til DNN og idag, Catalookstore.

Vi er selvfølgelig interesseret i at vores betalingsserver evt. virker med jeres projekter, men også at se funktionslister og planer m.m. så vi kan se hvad der sker og om det passer på nogle kunder med tiden frem for catalookstore.

ja@conviator.com

Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)