Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haveservice firma, hvad og hvor meget ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Går og drømmer om kunne tilbyde naboer og omgangskreds at kunne klippe deres hæk, slå deres græs og fælde et træ uden at gøre noget ulovligt 😊
Derudover vil jeg gerne have muligheden for at reklamere lidt hvis nu det bliver for lidt der har brug for mig.

Hvis jeg nu reklamerer og tilbyder min hjælp tænker jeg at det ret utvetydigt er med indtjening for øje, så derfor skal jeg vel oprette en pmv ? Eller hvad tænker i ?

Og hvor meget bogføring og regnskab skal jeg forvente? Det bliver jo nærmest kun min timeløn så tænker det bliver overskueligt, men hvad kræver loven at man skal bogføre ?

På forhånd tak 😊

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gøre det som CPR eller via PMV og krav til regnskab er ret ens - indtægter minus direkte udgifter (måske blot timelønnen som indtægt)
og din kunde kan -  alle fald i år, have mulighed for håndværkerfradrag når du følger de regler

Hvis du ved du kommer over 50.000 kr omsætning eper 12 mdr, så skal du momsregistrere - det er klogt når du rammer 4000 kr per måned stabilt, så du ikke får moms på det hele

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar John, tænker det bliver pmv, hvis bogføringen alligevel er nærmest det samme 😊

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

En super god ide du kan overveje, er når du f.eks er ude ved din omgangskreds kan du have nogle flyers med og smide i postkasserne rundt omkring, så du også kan sprede dit budskab :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)