Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søges: dropship / white label plakat trykkeri - Levering til hele EU

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi søger bud på leverandører af dropship løsning til vores plakatplatform. Det vil sige trykkeri i enten DK eller EU der vil stå for at printe, pakke og sende vore plakatdesigns til kunder i hele EU.

Vi lancerer i flere EU lande ultimo 2019 - derfor SKAL levering i EU være en mulighed.

Vi lancerer i størrelserne (flere kan komme til):

30x40cm

50x70cm

70x100cm

Vi forventer at levere en høj volumen af ordrer og aftalen skal derfor være skarp på prisen - og være til forhandling på senere tidspunkt som volumen stiger.

Vi ser frem til at høre fra jer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For din egen skyld bør du nok være mere specifik mht. antal forskellige designs, antal ordre pr måned, trykketeknik (offeset eller digitalprint), hvilken papirkvalitet, må plakaterne rulles sammen ved forsendelse? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, men afventer om der kommer henvendelser baseret på nuværende info

flere af de spørgsmål giver i min verden ingen mening - antal designs spiller vel ikke ind? antal styk - ja måske, men da vi starter op ultimo 2019 kan jeg ikke love noget min-max.... de fleste trykkerier lever vel af flere kunder og har stor kapacitet da trykkerier lever af volumen.

på samme måde vil de fleste tilbyde flere medietyper - vi leder efter et seriøst trykkeri med skalerbarhed - så de vil givetvis tilbyde en række medier

om plaktaterne må rulles ved forsendelse??? ja alt andet ville da være dumt med 70x100.... kan ikke forestille mig omkostningerne ved at sende 70x100 plakater som enkeltstyk plano men det ville i min verden være helt skørt - og give rigtigt mange reklamationer.

venlig hilsen

Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

henriklarsenkirkeby:

 antal designs spiller vel ikke ind? antal styk - ja måske, men da vi starter op ultimo 2019 kan jeg ikke love noget min-max.... de fleste trykkerier lever vel af flere kunder og har stor kapacitet da trykkerier lever af volumen.

på samme måde vil de fleste tilbyde flere medietyper - vi leder efter et seriøst trykkeri med skalerbarhed - så de vil givetvis tilbyde en række medier

netop antal designs og forventet tryk per design og medietype vil spille stort ind - dropshipping leverandører vil formentlig ikke bare sidde og lave tilbud på offset - silketryk osv uden at kende forventet antal designs og minimum garanti per design (trykplade-ramme-elektronisk osv) og formentlig heller ikke gå ind i “vi kender slet ikke min max samlet) men nu kan du jo vente og se, om du får konkrete tilbud.
De vil også have dig til at forholde dig til 14 dgs returret - da der let kan komme 30% retur

Var jeg dig, greb jeg knoglen og ringede til nogle store og mindre trykkerier og fik sat møder op, hvor I kan sidde face-to-face og gennemgå det hele

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har allerede konkrete tilbud på hånden - så venter og ser.

Problemet som jeg ser det er at ikke mange trykkerier leveret drop ship i europa på nuværende tidspunkt. Alle kan og vil gerne lave både offset og digital - men ikke mange vil tilbyde den service der er forbundet med at håndtere enkeltordre på dropship basis - og de der vil fokuserer på DK som er et alt for begrænset marked.

om de laver digital eller offset betyder mindre blot vi kan stå inde for kvaliteten.

afsøgte mere om nogle med produktion i EU ville komme på banen, det lader dog ikke til at være tilfældet.

måske er Amino blot ikke den rette platform - kender du nogle lignende platforme for EU?

Venlig hilsen

Henrik 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis det er så svar at finde en leverandør, kunne en løsning jo være at få trykt en stor mange plakater og så få et pick & pack firma til at forestå afsendelsen.

henriklarsenkirkeby:
om de laver digital eller offset betyder mindre blot vi kan stå inde for kvaliteten.

Men det gør det jo ikke for prisen.

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Come'on Henrik.

Tror du virkelig der er nogle seriøse trykkerier der gider svare på dette indlæg, når du ikke engang kan svare på de mest basale spørgsmål? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil jeg stille og rolig lade være op til dem - har tilbud på hånden og er i kontakt med flere så det kan åbenbart lade sig gøre.

tak for jeres input

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Se eventuelt her: wholesaledeals.co.uk

Jeg driver til daglig Tjekrevisor.dk, hvor du kan finde det bedste gratis regnskabsprogram til små virksomheder.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonymous:
det vil jeg stille og rolig lade være op til dem

Det er sgu en useriøs tilgang til tingene, da du ikke aner hvilken kvalitet eller holdbarhed du får, er der ingen specifikationer alle kunne byde ind med lav pris og ringe kvalitet.

Det er jo stadig dig der er ansvarlig overfor kunden mht. kvalitet og håldbarhed. Husk på hvilke skade en utilfreds kunde kan lave.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)