Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god leverandør på bleer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på trapperne til, at oprette en ny virksomhed, der i grove træk går ud på, at levere en månedlig babykasse med ting man som en børnefamilie simpelthen ikke kan undvære, hjem til privaten.
Jeg er helt grøn i det her og jeg har store problemer med, at finde frem til en fornuftig leverandør til en af de vigtigste poster, nemlig bleerne.
Jeg har ikke et mærke jeg har låst mig fast på endnu, men jeg har set mig lun på Vibelle, da jeg mener det er et af de bedste mærker på markedet.

Jeg har søgt internettet tykt og tyndt nu og kan ikke finde en eneste grossist, der forhandler bleer udover Pampers på de helt store som Alibaba og Ebay, som jeg helst vil undgå.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med hvilken ende jeg skal starte i?

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

MonikaKGR:
Jeg har ikke et mærke jeg har låst mig fast på endnu, men jeg har set mig lun på Vibelle, da jeg mener det er et af de bedste mærker på markedet.

Vibelle er Aldis eget mærke, så det kan du ikke købe engros.

Det er dog sjældent at supermarkedskæderne selv producerer produkter. Det er ofte et private label produkt, hvor producenten står med småt på produktet.

---

MonikaKGR:
udover Pampers på de helt store som Alibaba og Ebay, som jeg helst vil undgå.

Du skal forvente at kendte brands på handelssider som alibaba er kinesiske kopivarer og dermed er ulovlige at importere og sælge.

---

Du kan prøve hos distributører til dagligvarebutikker. F.eks. Inco eller S-Engros.

Ellers må du kontakte de enkelte brands direkte og spørge efter distributører i Danmark. 

Tilmeldt 16. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har set Vibelle blive solgt på et par enkelte hjemmesider uafhængigt af Aldi, det var nok derfor jeg havde det en opfattelse af, at andre også kunne få fingre i mærket.
Hverken Dagrofa eller inco har bleer.
Men jeg kan høre, at jeg må gribe knoglen og ringe direkte til diverse producenter og få en aftale i hus.
Du skal have tak for svar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)