Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har fået en opgave i hus, hvor man skal sælge strøm på erhverv.

Jeg søger derfor call centre, som kunne have interesse i et samarbejde, hvor i står klar med et hold sælgere.

Jeg stater selv en afdeling op, men da markedet pt udvikler sig meget på privat/erhvervs delen, så vil jeg gerne udvide hurtigst muligt.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobys:

Hej! Jeg har fået en opgave i hus, hvor man skal sælge strøm på erhverv.

Jeg søger derfor call centre, som kunne have interesse i et samarbejde, hvor i står klar med et hold sælgere.

Jeg stater selv en afdeling op, men da markedet pt udvikler sig meget på privat/erhvervs delen, så vil jeg gerne udvide hurtigst muligt.

Forhåbentligt sidder du med noget god viden omkring det marked, da det er mindst ligeså broget og speget som telemarkedet er - og erhvervsdrivende som jeg selv kimes ned af alle mulige, der vil sælge mig strøm til min virksomhed.

Pas på, at du ikke brænder fingrene her. Jeg har svært ved at forestille mig, at andre end producenterne af strøm rent faktisk tjener penge i det marked. Det er i hvert fald RED OCEAN, så medmindre du kan noget, som de andre ikke kan, så ville jeg personligt holde mig langt fra det!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)