Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem, simpel webshop - findes det? HJÆÆÆÆLP!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg er kunstner og skal til at markedsføre mine plakater, skulpturer og malerier. I den forbindelse skal jeg bruge en webshop!

Og nu er det jeg tænker..... jeg skal bruge en der er nem og hurtig at lave, og som virker! Hvad har i af erfaringer? WooCommerce plugin til min Wordpress side eller måske en prælavet løsning som eksempelvis www.etsy.com? Jeg skal selv kunne lave og vedligeholde den. Jeg har selv lavet min wordpress side www.jakob-ingvorsen.com

Erfaringer modtages med kyshånd. Sidste gang jeg lagde noget op med web i dette forum, prøvede en masse mennesker at sælge mig noget, der må jeg bare henvise til at jeg selv skal kunne kode den. Så tilbud nej tak, erfaringer ja tak!

Og.... på forhånd tak for hjælpen!

/ Jakob

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Hvis din hjemmeside allerede er i WordPress og du har rimelig godt styr på dette CMS (samt programmering/tilpasning af denne løsning), virker WooCommerce til WordPress som en oplagt løsning. Ift. funktionalitet tror jeg alle standard-løsninger på market kan realiser dit behov, så gå efter det der kræver mindst tid at opsætte, tilpasse mv., og ja, her virker WooCommerce oplagt for dig.

Hvis der er behov for nogle helt særlige egenskaber ved en web-shop, kan du researche om WooCommerce understøtte dette, hvis det skulle være tilfældet. Ellers er du good to go'.

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

WooCommerce er din ven 😊
Det er faktisk ganske simpelt.

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Tobias!!! Jeg er gået igang! Altid fedt med et hjælpende forslag! God dag!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Spirian. Jeg tror WooCommerce bliver min vej. Mange tak for input!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)