Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tryk skærm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger kontakt til firma, eller impotør af 7" indash trykskærm til vores firma biler, vi skal til at køre med på bølgen af it i bilen, så derfor skal vi bruge nogle stykker af dem, hvem har dem?

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve Dhiin data,

Jeg har før lavet et projekt for ham, skærme til havnetrucks.

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wil

Jeg blev gjort opmærksom på dit indlæg.
Jeg har har importerer 7" indash GPS anlæg til bilen. Jeg ved ikke præcist hvad du er ude efter.
Er det til kommunikation med firmaet - altså en PC, eller er det bare til GPS mv i bilen.
Du er velkommen til at ringe på nr 66164100

Med venlig hilsen

Flemming Jørgensen
fljo@Imacs.dk

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej flemming

 det er faktisk til en car pc til vores biler, hvor vi så kan sende ture m.m til kureren. Vi har købt selve pc systemet men mangler nogle skærme til dem, ellers er de jo ikke så meget værd. Det eneste krav er faktisk at der skal være vga tilslutning eller lign bagpå. og at den skal kunne passe i et standart 1 din hul

Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wil

Det er ikke noget jeg har på lager lige i øjeblikket, men det er noget jeg kan skaffe rimeligt hurtigt, og selvfølgelig til en fornuftige pris.
Har I også købt GPS systemet, der skal dirigere kureren? Altså software, GSM modem og hvad der ellers skal til?
Hvor hurtigt skal i have skærmene? 

Mvh
Flemming
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tolker dit svar derhen, at I har den nødvendige software, også det nødvendige hardware til GPS tracking og kommunikation med jeres server system. Og at I udelukkende mangler en 7" trykskærm der skal sidde i et 1din hul. Ikke noget med en skærm der sidder på et nulhulsbeslag eller andet. Der skal ikke være radio eller CD afspiller i enheden, fordi det er inkluderet i jeres Car-PC, og I har rigeligt 1 din huller i jeres lastbiler. Når jeg spørger sådan, er det bare for at være på forkanten. Jeg har jo været i branchen i et stykke tid.
I har heller ikke behov for indgange fra bak kameraer eller højresvings kameraer på skærmen? Så hvis det udelukkende er en trykfølsom skærm, der sidder i et 1 din hul, så er det helt fint :-) Jeg vender snarest tilbage.

Mvh
Flemming Jørgensen
www.Imacs.dk

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)