Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I se i Google Analytics hvilket netværk eller hvilken tjenesteudbyder Jeres besøgende kommer - Google siger NEJ!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de mest spændende informationer for mig i Goggle Analytics er at se hvilket netværk og hvilken tjenesteudbyder mine besøgende kommer fra.

I sidste uge var denne information pludselig ikke tilgængelig længere hos mig i Google Analytics. Har så mailet til Google Support og fået følgende tilbagemelding:

"Fra og med februar 4, 2020, Understøttes funktionen "Tjenesteudbydere" ikke længere. Navnene på de internetudbydere, der bruges af de besøgende på dit website, vil dermed ikke kunne findes længere gennem Google Analytics.
Jeg beklager hvis det er en funktion du har haft glæde af før, men det samme gælder for samtlige Google Analytics brugere"

Er der nogen herinde som kan bekræfte at I heller ikke kan se ovenstående infos?

Man finder info om tjenesteyder og netværk ved at følge nedenstående i Google Analytics.

Målgruppe -> Oversigt -> Tjenesteudbyder

Målgruppe -> Oversigt -> Teknologi -> Netværk

Googler man emnet så finder jeg ikke info om ovenstående . Så de for min tvivl om det bare er support som ikke vil / kan fixe at info er tilgængelig igen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)