Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på tryksager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler ca. 1000 visit kort..

 Er der en som har et godt tilbud....

 

mvh

 

tommy

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

 Se evt. på www.je.dk under digital tryk.

Med venlig hilsen
RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Tommy,

Jeg kan godt hjælpe dig med et godt tilbud - men det bliver ikke set med prismæssige øjne Geeked.
I MediaMouse kan vi til gengæld tilbyde en bred vifte af forskellige muligheder inden for bl.a. visitkort. Generelt set ligger vores fokus på et højt serviceniveau og kvalitet i det vi producerer.

Du kan læse lidt om det på vores hjemmeside: http://www.mediamouse.dk/Produktion-tryk-visitkort.htm

På trods af den relativt lille mængde du skal bruge, så er der dog stadig nogle muligheder inden for henholdsvis digitaltrykte og offsettrykte visitkort.

Hvis du er interesseret, så sender jeg dig gerne nogle fysiske eksempler på forskellige typer kort. Det er lidt lettere at danne sig et indtryk af de forskellige kort når man sidder med dem i hånden. I så fald skal jeg blot have en adresse at sende dem til.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på min email  jesper snabelA mediamouse.dk  eller give mig et ring i MediaMouse.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg kan varmt anbefale Jesper ... han har lavet alle slags merchandise til os igennem de sidste par år ... og vi står og tripper med en ordre mere til ham nu.

Lige præcis visitkort har jeg dog her sidst fået fremstillet hos  http://billigtryksag.dk/ ... da vi skulle bruge 3.000 stks med 3 forskellige motiver var han den billigste og kvaliteten var over-middel. I fremtiden køber jeg til medarbejderne der og til mig selv hos ... ja? Måske Jesper :) ... vil gerne have nogen lidt anderledes nogen næste gang :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)