Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyringssystem og indtastning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har behov for et lagerstyringssystem til en en-gangs opgave hvor der skal lagerstyres og indtastes et større vareparti.

Størstedelen af varerne skal leveres til en kunde medio april - så det er dermed deadline for projektet. Kunden skal have mulighed for at få lagerstyringssystemet med data udleveret på en usb-stick eller cd rom med alle info som er lige til at gå til.

Det drejer sig om en lagerliste med 1240 forskellige varenumre fordelt på 14 forskellige varegrupper og i alt ca 815.000 stk varer.Disse varer er på ca 440 forskellige paller med hver deres pallenummer som jeg har på lager.Nu skal der laves et lagerstyringssystem hvor man kan søge på vare & lokation(pallenr) og hvor der kan trækkes varer ud. Der skal kunne søges på kryds og tværs, nogenlunde således:1)      varenummer xxx findes i palle nr xxx med xx stk og det samme varenummer findes også i pallenr xx med xxxx antal osv 2)      i palle nr xxx findes varenummer xxx og xxxx og xxxx med de og de antal3)      varegruppe x findes i palle nr xx og xxx og xxx osvsystemet skal bruges til min kunde der kræver at varene ved modtagelse er nemme at håndtere, finde frem til osv

Jeg forestiller mig et simpelt program måske bygget op i excel med søgefelt osv.

Måske findes programmet allerede og kan købes og så skal du bare ligge varerne ind i programmet.

Der findes detaljeret vareliste som er 100% ok - denne skal så smedes sammen med ca 500 sider med følgesedler hvor info omkring pallenr osv fremgår.

Det blev vist lidt en rodet fremstilling - i så fald er opgaven sværere at beskrive på skrift end det er at forklare den.

Kom frisk, hvis der er nogen der kan sådan noget.

Helst henvendelse direkte på mail: partivarer@mail.dk

mvh

Jan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

 Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering kan jeg oplyse at opgaven er løst.

Tak for Jeres henvendelser.

vh/ Jan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)