Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en ide til en app!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey der. 

Jeg har selv gået med ideen til en app, som jeg ikke selv kan programmere, men som er relativt enkelt. 

Mit forslag til dig, er derfor, at søge freelancer programøre til dit projekt. Hvis kapitalen er i det små her i starten (der kommer masser af bruge pengene på, efter appen er lavet). Der sidder en masse sultne programøre fra Indien eller Philipnierne osv. som gerne vil hjælpe dig til en lavere timepris. 

Så kan du formulere dig godt på engelsk i skrift og tale, så vil jeg klart forslå det. De er ofte super hurtige til projektet samt billige. Min fornemmelse og erfaring er ikke, at de er dårligere, mindre serviceminded eller snyder dig, bare fordi de er billige. De har bare lavere omkostninger

Prøv evt. siden Upwork eller lignende. 

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hrskafte:
Min fornemmelse og erfaring er ikke, at de er dårligere, mindre serviceminded eller snyder dig, bare fordi de er billige. De har bare lavere omkostninger. 

Det er jeg faktisk enig i. Jeg vil dog gerne tilføje at de billigste programmører på fx. Freelancer.com oftest ikke har så stor erfaring, og af den grund 
a) ikke snyder FORDI de vil opbygge et ry
b) springer over hvor gærdet er lavest, netop fordi de ikke har så meget erfaring (og som regel ikke pga. ond vilje)

De dyrere udviklere på Freelancer.com har som regel meget mere erfaring, og deres kvalitet er steget i takt med deres honorarniveau.

Og uanset kvaliteten vil jeg ALTID anbefale at du får lavet delprojekter hos forskellige programmører, og kobler selv delene sammen - evt. vha. en programmør herhjemme. Ikke fordi jeg er bange for at nogen vil løbe med projektet eller idéen. Men kun fordi jeg mener at der er en rigtig stor chance for at dine ønsker bliver fejlinterpreteret ("lost in translation"), ikke kun pga. sprogbarrieren men også pga. oversættelsen af "ikke-teknisk" til "teknisk" (eller mangel på samme).

Jeg vil også anbefale at du får en programmør herhjemme til at lave en deltaljeret wireframe, hvor der præcist bliver beskrevet hvad der bliver vist hvor og hvad de forskellige funktioner kan, både i frontend (det, brugeren ser) og backend (det, der sker under motorhjelmen på serveren og på enheden).

Med andre ord: du kan godt slippe for at en programmør herhjemme tager sig af det beskidte arbejde (til en høj timeløn), men gør dig selv en tjeneste og konsulter en programmør herhjemme.

Albert 

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input! Det vil jeg hel sikkert tage med til overvejelse.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)