Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekturlæsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Jeg søger desperat efter en person, der kan tilbyde korrekturlæsning på mit speciale inden for socialt arbejde, som har deadline her 1 juni 🙂 Omfang er 2400 tegn x 80 sider . Eftersom det har været en meget svær periode med nedture og utallige udfordringer undervejs i processen, så kunne jeg virkelig godt trænge til lidt medgang- så derfor spørger jeg alle jer derude... er der nogen der kender en erfaren korrekturlæser, der kan hjælpe?

DEL GERNE :)
Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg er interesseret i at hjælpe dig med opgaven - vil du kontakte mig på susanne@sprog-og-kontor.dk?
Kort info: Jeg er selvstændig oversætter og korrekturlæser siden 2006 og har læst korrektur på mange forskellige typer opgaver i de forløbne 14 år (og i +20 år inden da som sekretær/korrespondent).
Og jeg har ledig kapacitet i de næste uger.
Jeg håber at høre fra dig her søndag :-) 
Mvh
Susanne Hemdorff

Fra Aarhus C
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Fra  Danmarks Billigste Korrekturlæsning Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej huda88

Jeg hedder Sara, og jeg vil gerne tilbyde min hjælp til at få sproget på plads i dit speciale. Jeg læser korrektur for alle, som kunne tænke sig at få deres tekster til at blomstre, men som ikke har lyst til at betale en bondegård for det. Derfor tilbyder jeg med garanti den billigste korrekturlæsning, du kan finde i Danmark, hvor priserne passer til alle - selv studerende på SU. Hos de fleste andre koster en korrekturlæsning over dobbelt så meget, som den gør hos mig, hvor du kan få korrekturlæsning for mindre end 11 kr. pr. side :)

Hvis du er interesseret i at få læst korrektur på dit speciale til en overkommelig pris, så kan du læse mere om mig og min korrekturlæsning på min hjemmeside: danmarksbilligstekorrekturlaesning(dot)com eller på facebook: facebook.com/Billigkorrektur. Du kan også skrive til mig på mail: dkbilligstekorrektur(@)gmail.com, så skal jeg nok give dig lidt ekstra rabat :)

Bedste hilsner
Sara
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Fra  Danmarks Billigste Korrekturlæsning Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej Albert

Jo tak, jeg har også styr på punktummerne........ ;)

Bedste hilsner
Sara
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)