Visse e-commerce løsninger har både lager og økonomistyring integreret. Udfordringen med disse systemer er at de de næppe kan køre ydelsesmæssigt tilfredsstillende på et resource svagt shared grid (delt servere) , som jeres shop sikkert ligger på, om som 90% af webhosting generelt ligger på. Afhængig af jeres volumen, er spørgsmålet om det kan betale sig for jer at køre et nyt system op med de udgifter der ligger i det ... kontra at i gør det manuelt. Shared Grid Server, er eks. 1 server, der så er er delt op i mange små virtuelle individuelle servere ved hjælp af software. Men problemet i disse miljøer er at man er mange om at dele ydelsen, som reelt kun er 1 server hardware mæssigt. Det svarer i virkeligheden til at du tager en 1Værelses lejlighed og ved hjælp af skillevægge, laver den om til en 10Værelses lejlighed ... det bliver lejligheden reelt ikke større af.
|
Jeg kan desværre ikke hjælpe med en løsning til Scannet Shops, men i EasyFlow har vi et samarbejde med FrontPos som laver en kasseapperats løsning. Det kører idag for en del kunder.
I modsætning til andre e-handelsløsninger, har EasyFlow altid haft mulighed for lagerstyring på variant niveau.
Hvis der er nogle der er intreseret i at høre mere, så kan i sende mig en e-mail på plu( s n a b e l a )easyflow.dk så vi jeg finde noget materiale frem til jer.