Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring til fysisk butik og webshop

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Visse e-commerce løsninger har både lager og økonomistyring integreret. Udfordringen med disse systemer er at de de næppe kan køre ydelsesmæssigt tilfredsstillende på et resource svagt shared grid (delt servere) , som jeres shop sikkert ligger på, om som 90% af webhosting generelt ligger på.

Afhængig af jeres volumen, er spørgsmålet om det kan betale sig for jer at køre et nyt system op med de udgifter der ligger i det ... kontra at i gør det manuelt.

Shared Grid Server, er eks. 1 server, der så er er delt op i mange små virtuelle individuelle servere ved hjælp af software. Men problemet i disse miljøer er at man er mange om at dele ydelsen, som reelt kun er 1 server hardware mæssigt. Det svarer i virkeligheden til at du tager en 1Værelses lejlighed og ved hjælp af skillevægge, laver den om til en 10Værelses lejlighed ... det bliver lejligheden reelt ikke større af.

 

Digital Communication | Integration

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke hjælpe med en løsning til Scannet Shops, men i EasyFlow har vi et samarbejde med FrontPos som laver en kasseapperats løsning. Det kører idag for en del kunder.

I modsætning til andre e-handelsløsninger, har EasyFlow altid haft mulighed for lagerstyring på variant niveau.

Hvis der er nogle der er intreseret i at høre mere, så kan i sende mig en e-mail på plu( s n a b e l a )easyflow.dk så vi jeg finde noget materiale frem til jer.

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi ejer og driver www.modeure.dk , www.makalay.dk samt www.vestal.dk, og vi har ligeledes tilknyttet en fysisk butik.

Alle ovenstående sider henter data fra samme database, dvs. at de alle sammen arbejder ud fra samme lagertal. Altså når den sidste vare bliver solgt fra fx makalay.dk så vil det også i den fysiske butik være oplyst, at denne vare nu er udsolgt.

 

Som det forhåbentligt fremgår af ovenstående links, gør vi rigtigt meget ud af det grafiske udtryk. Vi har ligeledes et yderst optimeret søgemaskine set-up, som sikrer vores produkter en høj placering på fx google.

Med i systemet er der meget udvikelde statistiske data, som giver det er fantastsik indblik i din butiks status, samt en fornem indsigt i, hvem der handler i din butik.

 

Håber det kan have din interesse, jeg vil meget gerne hjælpe dig med dit problem, da jeg selv har oplevet, hvor fustrerende det kan være, at sidde med det omtalte problem.

 

Lasse Juhl,

60152000

Juhl@makalay.dk

 

 

http://www.mywesc.dk

http://www.makalay.dk

WESC høretelefoner til Danmarks bedste priser!

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.mywesc.dk

http://www.makalay.dk

WESC høretelefoner til Danmarks bedste priser!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har leveret et par løsninger som kan løfte den efterspurgte opgave.

Problemet i mange tilfælde er dog; da lagerstyringen er en integreret del af vores webshopsystem vil det være nødvendig for potentielle kunder at skifte shopudbyder.

Priseksempel:

Webshop inklusiv design: 20.000kr eksl. moms

Kassesystem: 10.000kr eksl. moms

Integrations med økonomisystem ca. 5.000kr eksl. moms

Priseksemplet er under forudsætning af at de funktionelle krav der er til shoppen falder inden for hvad der som standard er en del af vores system og at der er tale om integration med et økonomisystem som har et veldefineret API.

Hvis kravsspecifikationen falder ved siden af hvad der er indeholdt i vores standardshop, så er vi selvfølgelig villige til at give et tilbud på de nødvendige forskellige udvidelser.

Hvis der er nogen der gerne vil høre mere kan jeg fanges på psj@taketwo.dk eller 40685707.

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)