Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registering af ApS I Danmark, som dansker, men uden adresse i Danmark

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Emanuel Rasmussen:

Og hvad er et sted som gerne maa have CVR? Er det bare en bolig hvor myndighederne skal kunne komme ind eller er der andre krav til det?

Du kan have firmaadresse hos dine forældre hvis de må have erhverv hvor de bor, eller din revisor eller på et kontorhotel. Myndighederne skal bare have en mulighed for at få fat i ledelsen på adressen (her tror jeg bare at det gælder at de skal kunne sende brev og det skal kunne modtages på adressen?).
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Fra  Ideal Office ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emanuel

Jeg har skrevet en kort artikel om virksomhed i privat bolig, måske kan den give svar på dine spørgsmål.

https://idealoffice.dk/maa-man-drive-virksomhed-i-privat-bolig/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
(her tror jeg bare at det gælder at de skal kunne sende brev og det skal kunne modtages på adressen?).
nah - så ville postboks jo være tilladt som adresse. Det skal være en fysisk adresse hvor der i et eller andet omfang er personer som myndigheder kan kontakte og få kontakt med ledelse mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det skal være en fysisk adresse hvor der i et eller andet omfang er personer som myndigheder kan kontakte og få kontakt med ledelse mm

Det forstår jeg - men så betyder det så at de virtuelle kontorer ikke kan bruges selvom de siger det modsatte? Det ødelægger så også min fremtidsplan fordi jeg bor i sverige og vil have et firma i dk :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Cookie - John Hannover:
Det skal være en fysisk adresse hvor der i et eller andet omfang er personer som myndigheder kan kontakte og få kontakt med ledelse mm

Det forstår jeg - men så betyder det så at de virtuelle kontorer ikke kan bruges selvom de siger det modsatte? Det ødelægger så også min fremtidsplan fordi jeg bor i sverige og vil have et firma i dk :(

generelt er et virtuelt kontor bemandet mig bekendt - minder om kontorhotel - men uden man lejer sig ind - bare har adresse hos dem - men bemandet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Fra  Ideal Office ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

John har helt ret, virtuelt kontor er helt og aldeles lovligt, du skal bare sørger for at udbyderen er registreret jf. hvidvaskloven, hvilket du kan se på cvr.dk.

Som også skrevet tidligere i denne tråd, så skal den virtuelle kontor adresse være bemandet.

Vh Rico

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideal Office:

John har helt ret, virtuelt kontor er helt og aldeles lovligt, du skal bare sørger for at udbyderen er registreret jf. hvidvaskloven, hvilket du kan se på cvr.dk.

Som også skrevet tidligere i denne tråd, så skal den virtuelle kontor adresse være bemandet.

Ok det var også det jeg mente men det kan være at det ikke lige kunne ses :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)