Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny PBS aftale og nyt regnskab??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i dag en webshop i DK, en indløsningsaftale hos PBS og et regnskab hos e-Conomic.
 
Nu skal jeg imidlertid oprette en ny webshop i Sverige, og det afføder derfor et par spørgsmål.
 
Skal jeg oprette en ny aftale hos PBS, så de svenske beløb kommer ind på en separat konto?
Børjeg oprette et nyt regnskab i economic eller kan jeg køre videre i det nuværende?
 
Overordnet set er jeg i tvivl om hvordan jeg bedst holder styr på dansk/svensk momsafregning, og afstemning af bank/regnskab.
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal i hvert fald undlade at sælge fra et .se domæne via PBS indtil du er 100% sikker på, at PBS siger god for det.
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde tidligere en webshop i Sverige - der sagde PBS at det var ok hvis der var et identisk .dk site som indløsningsaftalen blev oprettet til. Det er ved at være et par år siden, så det kan godt tænkes at de er blevet lidt mere strikse siden da.
 
Jeg kender ikke eConomic, men hvorvidt du skal have seperat regnskab afhænger vel af om du opretter et svensk (eller seperat dansk) selskab til den svenske webshop...
 
MVH Nikolaj
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)