Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele varebil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider lige denne ide i luften til bedømmelse....nogen der som jeg af og til har behov for delevarebil....

evt...2..3...4... samejer der som jeg af og til har brug for en varebil.....og vil slippe på det besvær det er med  at lave papir arbejde hver gang man evt. lejer......formålet er ganske enkelt billigst muligt.... evt. intern reservation via www....og centralt P-plads i København. - min erfaring er man tvinger sig selv til rationel planlægning ved sådanne 24 timers tilrådighed bil.
 
Og lad mig lige skrive det med det samme...."lej et lig og deslige er uinterssant "reklameværdi" med mindre de har ændret stil til 100% gratis og uden den der "rend rundt om bilen med video" hvis du vil ha dep tilbage 100%
 
Kom med input..... måske har du en bil stående  VW transporter type sælg:  en andel !
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er en helt god ide, hvis der kan findes enighed om hvordan den deles. Jeg har p.t. ikke behov, men får nok senere (når min kommende forretningsplan er modnet helt færdig og skal iværksættes). Så tager jeg det op på det tidspunkt.

Ideen med at udgifterne også kun er 25% (ved 4 samejere) i forhold til egen bil er jo helt god. Netop når en varebil ofte står rimelig ubrugt når vareleverancerne er overstået.
 
Hilsen fra Jakob
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Muligheden er også der investeres i en komplet helt ny bil...
Hvis der er basis for en mandskabsbil har jeg nogle knalddygtige Svenske ladvognsbygger som har indretning for "orden"
billeder kan fremvises på modeller......
 
Nogen der i den forbindelse kunne tænke sig at sælge "orden" til danske "rode håndværker som kun bruger varebilen til pyamide
uorden i varerummet ! eller det sædvanlige inventar af  2 lægter, 3 banan kasser, og en nefalygte !  DER ER ET KÆMPE MARKED i dette segment. tror mig !
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil selvfølgelig fremlægge en "uangribelig" juridisk formular som holder vand.....for alle parter - men lige pt...er det i

støbeskeen, men en a.m.b.a  var måske en mulighed...
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil foreslå jer at drøfte jeres behov og ønsker med http://www.kobenhavnsdelebiler.dk/. De har erfaringen og det administrative system til at håndtere delebiler og vil også kunne håndtere én eller flere dele-varebiler.
Ring til dem - spørg efter Liselotte - hils fra mig.
 
mvh Hans
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står ufattelig tit og har brug for en stor bil, men vare vogn er dog lige stor nok for mig.

Har overvejet at købe en Toyota Sports Van. Så hvis du bor i KBH og er med på en stor vogn så skriv endelig til mig.
 
vh
Maiken
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)