Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om tracktesting.dk ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Riskær har lanceret www.tracktesting.dk - hvad synes I om det? Umiddelbart kunne brugervenligheden godt være bedre, men det er rimeligt nemt at forstå hvad det går ud på.

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er godt nok ændret en del siden jeg var medlem - synes det ser godt ud nu.

Dog var det ikke noget for mig, da der slet ikke kom musik jeg syntes om. Men er man til rock og den slags, er det et fint sted, at høre noget nyt musik.

Mvh

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Kristian - fint sted at høre det nye potentielle rock. Men når de så begynder at sende musik-bidder ud, som man ikke får gavekort for (uden at fortælle det), så går fidusen lidt af det.

Iøvrigt har sitet fungeret de sidste 12-18 måneder, så nyt er det ikke :-). 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaja, der kan man bare se. Vidste ikke at det var 12-18 måneder gammelt. Læste bare om det forleden i avisen. Det kan jo være, at der med tiden kommer lidt andet musik end rock.

 

Jeg synes, at det er en smule rodet. De kunne godt rydde lidt op i det og få det til at være lidt mere overskueligt. Som musiker er det da fedt at kunne teste nyt musik og få noget feed-back på det. Der er sikkert mange der sidder og jammer lidt for sig selv derhjemme og ikke får udsendt noget musik. Det kan man da håbe at sådan et site kan råde bod på.

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet er ikke særlig gennemtænkt, design messigt.. plus der er simpelthen for mange små fejl mht. de grafiske elementer.
(bliver lige en smule tenisk herfrra.) Et sted har de sat nogle gif billeder ind i bunden af siden http://www.tracktesting.dk/TrackTester/Default_da.aspx
Disse 4 ikoner i bunden er lavet med transparancy. dog uden en hvid matte. derfor får de en ujævn kant. "se den sorte kant udenom"
det er sku lidt af en brøler. (teknisk snak slutter her)

Ideen er da ganske go, men de burde ofre nogle flere timer på design efter min mening.

/Marcel Nielsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)