Af ren nysgerrighed, hvilke priser har jeres “prisvindende“ betalingsløsning vundet? |
Hej Martin,
Du er godt nok ubegrundet "sur" denne morgen, men det er fint. Svarer gerne så alle kan se, selvom det er en andens tråd.
Hvorfor kun 95%
Fordi sektioner som bloggen forbliver Engelsk, det er det vores blogger skriver i og det er et sprog som alle burde kunne.
Det har i jo så tydeligvis været; ellers ville i vel ikke tilføje dem (igen)?
På ingen måde. Vi fjernede priserne grundet at vi hellere vil snakke med kunden før vi prissætter folk fremfor at skrive fra 0.80% som så mange andre eller skulle ændre den for højrisiko industrier når man snakker med kunderne. Det er også en af grundene bag et nyt design, hvor vi kan gøre det som du siger vi burde.
Uprofessionalitet skræmmer mig lidt, ja. I skal jo trods alt stå for et firmas betalinger, så derfor tror jeg det er helt normalt at folk forventer gennemsigtighed og professionalitet. En hjemmeside som i ikke en gang gider at gøre færdig og som samtidig er fyldt med grammatiske fejl er ikke ligefrem noget der skaber tryghed.
Kan ikke helt se hvordan vi er uprofessionelle, mange af vores kunder giver os store komplimenter og de kommer fra hele verdenen men om du mener det så er det vel en fair pointe for dig. Og som jeg har nævnt flere gange, så er vi i gang med en ny hjemmeside som er færdig i næste måned, og syntes det er virker lidt tørt når du angriber med at sige at vi ikke "gider", hvilket jo er forkert og der er ikke "fyldt" med grammatiske fejl.
Og det er også fint om du ikke vil skrive til mig, men det viser jo netop at du kun gør det fordi du tror at det kommer til at fremme dig via forummet. Men ønsker dig en god dag.