Nu er der ikke alt for meget information og kan heller ikke se dine annoncer under Facebook ads library, men kan lige give lidt indspark.
Først og fremmest - lad være med at bruge din hjemmeside som landing side. Du skal bruge en ultrafokuseret landing side uden menu, hvor den mulige kunde fra start til slut bliver ledet fra starten af siden og hele vejen hen til købet. Allerede her kan du hente RIGTIG meget. Det er en fejl jeg ofte ser mange laver at de leder kunden til deres alm hjemmeside, da der er alt for meget der flytter kundens fokus væk fra købet.
Sørg for at benytte konverteringer som din kampagnemålsætning både i bottom, middle og top funnel. Det er det som for mit vedkommende oftest giver bedst resultater.
Nu har jeg som sagt ikke set dine annoncer, men i dit tilfælde havde jeg skudt nogen gode videoer som først og fremmest bruger det USP som adskiller jer fra konkurrenterne som jeres hook. Nu kender jeg ikke jer og markedet specielt godt, men tænker det kunne være noget i stil ala: "Er du også træt af dyre alarmsystemer med alt for dyre abonnementspriser? Det er slut nu." Og så går mere ind i hvad jeres produkter er, hvor hurtigt og nemt det kan sættes op med video eksempel i baggrunden, og så et call-to-action til sidst. Sørg desuden for at få kundeanmeldelser med. Gerne en video på maks. 30 sekunder. Sørg for at få lavet flere vinkler som kan split testes. Du kan komme rigtig langt bare med at filme med din iPhone.
Hvor stort er dit adspend?
Jeg kunne forestille mig at et produkt som alarmer har en lidt længere købsrejse end mange andre produkter har. Jeg havde opsat en exit intent pop-up på siden når folk forsøger at forlade den med f.eks. at de deltager i konkurrencen om en alarm eller lignende for et email opt-in. Herefter handler det bare om at få opsat et godt email flow, og du kan her samtidigt bruge de emails du får høstet til bedre retargeting på Facebook senere hen. Jeg kan anbefale Klaviyo.