Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - Produkt modul der kan udregne priser på varianter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gørlev
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger desperat et modul til Prestashop, hvor jeg kan give attributterne en merværdi i kroner - så jeg kan generere mine varianter med priser. I de sidste 3 år jeg har haft min shop, har jeg genereret varianterne og så selv måttet udregne prisforskellen på de forskellige varianter. Hvilket gør, at

det tager timevis at oprette et enkelt produkt.

Jeg sælger stole, som kommer i forskellige størrelser, forskelig sædehøjde, med polstring i forskellige prisklasser, forskellig træstel og med eller uden fodskammel. Når alt det kombineres med variant generatoren bliver det til rigtig mange varianter af produktet. Hvor jeg selv skal sidde og udregne merprisen udfra standard varianten og indsætte manuelt. Tænker hvis f.eks egenskaben egetræ på attributten Steltype kunne gives en merpris på 700 kroner og de andre egenskaber også havde merværdier - så ville de kombineret give den pris som jeg ellers møjsommeligt sidder og udregner og indtaster.

Har flere gange forsøgt via chatten på Prestashop side forsøgt at få hjælp til at finde det rigtige modul - men uden held. ved ikke om jeg taler med en robot. men de forstår ligesom ikke rigtigt hvad jeg mener, og kommer med random forslag til moduler der ikke løser problematikken.

Så derfor mit nødråb herinde

Håber meget der er nogle der kan hjælpe mig..

mvh. Mette Lyngeled

p.s min shop hedder seniorkomfort

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En god programmør ville kunne bygge det du beskriver på en time. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)