Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til agent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg skal finde et sted i udlandet som kan producere noget i strik for mig.

Hvordan finder jeg frem til agenter og er der andet jeg skal tænke på ?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du vil have fat i de egentlige producenter - så bør du kontakte handelsafdelingen her i DK på det lands ambassade

Oplagte er

Portugal (gode til engelsk)
Polen (også rimeligt engelsk)
Baltikum - 

Kina

Så kan de ofte give dig nogle adresse, og så skal du igang med at beskrive din virksomhed nøje for de virksomheder du får anbefales evt, og hvad det er du ønske at kunne købe fra dem, og høre dem om deres muligheder

Som med alt andet, kræver det en vis mængde OG en masse fodarbejde, at finde den rette leverandør - ofte vil man med fordel besøge fabrikken i landet også, og igen der er polen og portugal nemmere end Kina f.eks - lige som du slipper for import når det er fra EU

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bør bl.a. tænke på, hvad dit min. antal er fra start af samt have en god beskrivelse af, hvad det er du gerne vil have strikket i udlandet. Jeg kan godt hjælpe dig med, at finde en ellere flere her i Polen. Send en mail til info@bizipolen.dk for at høre nærmere.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bliver nødt til at være langt mere specifik med hvad det er du søger - hvad mener du iøvrigt med en agent?

Et godt sted at starte kunne være at besøge en international fagmesse.  Et andet bud kunne være Dansk Mode og Tekstil, men det kræver medlemskab. www.dmogt.dk 

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har mod på selv at kontakte nogle fabrikanter, kan du evt. prøve alibaba.com
Om der er andet du skal tænke på, er meget bredt at svare på, men husk at meget kan gå galt i kommunikationen og at kvaliteten ikke altid er som man forventer.

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

NN2022:
Hvis du har mod på selv at kontakte nogle fabrikanter, kan du evt. prøve alibaba.com
Om der er andet du skal tænke på, er meget bredt at svare på, men husk at meget kan gå galt i kommunikationen og at kvaliteten ikke altid er som man forventer.

Ja, det kan man godt. Det er bare vigtigt, at man er meget bevidste om de lokale forhold, som man bør kende til. Det både kulturelt samt lovgivningsmæssigt. Der er f.eks. enkelte ting, mam skal holde sig for øje i forbindelse med polske leverandører

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Helt enig, det er ikke lige til :)

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)