Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med betalingsproces på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære iværksættere

Jeg kunne enormt godt tænke mig et par ekstra og professionelle øjne på min hjemmeside som tekstforfatter.

Sagen er den, at jeg godt vil gøre det simpelt for kunder at bestille ordrer gennem min hjemmeside på en nem og ligetil måde.

Men nu ved jeg ikke, om det i virkeligheden er blevet for kompliceret, eller hvad tænker i? Er det KISS nok, og er tilfredshedsgarantien en god idé?

De bedste hilsner, Bjørn

Min hjemmeside er: seoskribent.dk
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilfredshedsgarantien giver god mening. Lige til info, så er du 4x så dyr som dine konkurrenter. Medmindre du kan slå dem på andre parametre end prisen, så havde jeg genovervejet prissætningen.

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Jeg ville tilføje en "Prøv mig" med op tekst på til 300 ord. Så kan dem som er i tvivl få en test og få bekræftet at du er 4x så meget værd som konkurrenterne :)

Når det så er sagt, så er SEO-klare tekster ved at blive et commodity med eksempelvis jasper.ai, så du skal finde noget særligt ved det.

Hvad betyder "Original Research" ?

//Mathias

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere af de andre pointere så er prissætningen muligvis helt skæv. De bureauer jeg har brugt tidligere har jeg fået en noget lavere pris. Der er vi hurtigt nede omkring 0,5-0,7 kroner per ord - og det er vel at mærke også bureau som har branche kendskab til de områder jeg har skulle bruge tekst til. 

Du skal selvfølgelig ikke sætte prisen efter hvad andre gør hvis du er 3-4x så god, men jeg kunne godt forstille mig at du vil møde lidt ufrivillig modstand på prisen. Hvis du er journalistisk uddannet kan du ofte presse prisen højere op end de "normale" tekstbureauer.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 2. Jun 22
Indlæg ialt: 26
Fra  ActivePet.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det som Mathias skrev med en “Prøv mig” tilbud giver rigtig god mening i mine øjne. Hvis du vil forenkle ydelsen kan du overveje at droppe forud betaling, for de første 1000 ord. Enig i at priserne umiddelbart lyder høje, ellers godt arbejde.

Webshop manager hos Activepet.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)