Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opkræver jeg fra virtuelle kreditkort?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal i gang med at udleje via BookingCom, og i den forbindelse vil det være en fordel, hvis jeg kan finde en måde til at opkræve beløb fra virtuelle kreditkort, som er overkommelig i pris. BookingCom anvender i nogle tilfælde virtuelle kreditkort, når de udbetaler mine tilgodehavender. Jeg skal derfor være i stand til at opkræve mine tilgodehavender fra de virtuelle kort, som jeg får "tilsendt" - ellers er pengene tabt!
Jeg bruger Zettles kreditkortterminaler i min fysiske butik, men Zettle tilbyder ikke den ønskede funktion.

Hvilke udbydere tilbyder den ønskede funktion til en overkommelig pris? Det vil måske være en fordel, at jeg også bruger den pågældende udbyders terminaler i min fysiske butik, men det er ingen betingelse. 
Tak!
Ana
Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Heysan Ana

Finaro har Virtual Terminals som en del af deres Online Gateway - og de har også fysiske terminaler.
De har lige fået en dansk Country Manager som hedder Ruben. Det kunne ihvertfald være en potentiel mulighed :)
Tilmeldt 29. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias
Nu har jeg fundet Finaro! Jeg kigger på det. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Heysan

Perfekt, sig endelig til hvis du skal bruge hjælp til noget i den forbindelse :-).
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)