Jeg kan nu godt være lidt enig med Mikkel's pointe, om at der er grænser for hvad man som minimum kan bruge af tid på et site, uden gøre kunden en bjørne tjeneste. Men denne grænse må være optil den enkelte leverandør, og bør nok mest afgøres af hvilket kunder man sigter efter. Det er markedets natur at der eksisterer forskellige niveauer blandt leverandørerne, og jeg tror at Granholms niveau passer meget fint, med hans priser. Granholm er jo på ingen måde den billigste, der var tidligere en der hed Joel der tilbød at lave et helt site for en plov. Hvis man går forbi den lokale ungdomsklub, er der en god chance for at man kan få et site, få et par pizzaer og en stor cola. Mht. professionalisme, mener jeg at havde læst at Granholm rent faktisk lever af at lave hjemmesider. Hvilket pr. definition gør ham til professional. |
Granholm lever ikke af det (Så er han da begyndt for nylig). Han er pædagog.
Jeg er også enig i Mikkels pointe til det punkt at man som regel får hvad man betaler for.