Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsæt et CMS på min side

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nu godt være lidt enig med Mikkel's pointe, om at der er grænser for hvad man som minimum kan bruge af tid på et site, uden gøre kunden en bjørne tjeneste. Men denne grænse må være optil den enkelte leverandør, og bør nok mest afgøres af hvilket kunder man sigter efter.

Det er markedets natur at der eksisterer forskellige niveauer blandt leverandørerne, og jeg tror at Granholms niveau passer meget fint, med hans priser. Granholm er jo på ingen måde den billigste, der var tidligere en der hed Joel der tilbød at lave et helt site for en plov. Hvis man går forbi den lokale ungdomsklub, er der en god chance for at man kan få et site, få et par pizzaer og en stor cola.

Mht. professionalisme, mener jeg at havde læst at Granholm rent faktisk lever af at lave hjemmesider. Hvilket pr. definition gør ham til professional.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm lever ikke af det (Så er han da begyndt for nylig). Han er pædagog.

Jeg er også enig i Mikkels pointe til det punkt at man som regel får hvad man betaler for.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Granholm: Tilgengæld laver vi noget der er lidt mere krævende end det :) Vi udvikler faktisk selv!  Og den nemmeste måde at håndtere kritik på er at ignorere det :) Stadig fortsat held og lykke frem efter :)

 

Peter: Min definition af professionalisme indeholder så også lidt mere end det at leve af noget, jeg forventer blandt andet af en professionel at personen har styr på sit fag og svarer prompte og svarer rigtigt på eventuelt givne spørgsmål.

Derudover kan jeg så postulere at jeg finder Jyllands Posten som en væsentlig mere professionel avis end Ekstra Bladet, men jeg er pænt sikker på at Ekstra Bladet og deres ansatte lever af det de laver, men det gør det stadig ikke professionelt i mine øjne. :) 

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk det er ved at være hvergang, der er nogen der tilbyder den ene eller den anden form løsning af cms løsning, så kritisere mulige konkurrenter altid :). man finder altid det negative hos hinanden og det skal lige nævnes.

Jeg er træt af at læse det hver gang.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts: Så lad mig understrege for dig igen at jeg _IKKE_ er konkurrent til Stefan.

Og "det" bliver ved med at gentage sig lige så længe der er risiko for at folk der ikke er kendt på Amino kan løbe ind i den her slags bjørnetjenester, vi er her jo sådan set for at hjælpe hinanden. Jeg har ikke solgt sønderligt meget igennem Amino, derimod har jeg fået en del hjælp og givet en del hjælp, og det er i min interesse at folk skal syntes godt om stedet. 

Hvis jeg kom herind og søgte efter en til at lave min hjemmeside og jeg endte med at halvt opsat CMS jeg ikke kunne finde ud af at bruge fordi en herinde fra havde lovet mig det til ingen penge ville jeg aldrig komme igen og ville forbinde stedet med den person der havde snydt mig....Derfor sørger jeg som hovedregel for, som så mange andre herinde, at gøre folk opmærksomme på det når muligheden er der. 

Og jeg er sådan set ligeglad med om at det er håndværkere, søgemaskineoptimister eller selvlærte EDB Folk der er tale om ... folk skal vide at pris og kvalitet hænger sammen, og nej det betyder ikke at bare fordi vi er dyre er vi gode og det betyder nødvendigvis heller ikke at bare fordi Stefan er billig at han er dårlig, men jo højere pris desto stører mulighed (ensige motivation) har leverandøren for at levere et bedre produkt.

Men nok om det ... jeg vil bare slå fast at vi ikke er konkurrenter til Granholm, faktisk har jeg henvist et par stykker til ham igennem tiden. 

Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Cant we all just get along Big Smile 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 hehe - Jo, hvis nogle nu holdte sig til indlægget Smile

-> mcsolutions  , hvis du i fremtiden har noget at brokke dig over, så send det pr. mail. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan: Navnet er Mikkel ... det staar tydeligt i min signatur. Desuden hvis jeg skrev til folk privat ville jeg bare faa hug over at jeg bagtalte dig, paa den her maade er det ingen hemmelig hvad jeg siger. Men kan da godt tale bag om din ryg istedet hvis det bliver et problem i fremtiden. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)