Hej! Har et lille problem som jeg håber nogle her kan hjælpe lidt med, eller har input til! Jeg skal bruge nogle medarbejder til at hjælpe med at udvikle mit online forum, da det handler sig om en community så er det jo ikke lige der de fleste har deres styrker. Platformen omsætter for got 5 millioner DKK om året og ligger ikke i DK. Mine overvejelser går på at etablere et lille kontor og ansætte en eller to medarbejder så jeg har styr på dem. Det løser dog ikke problematikken med at finde de kvalificerede personer. Efter lang tids undersøgelser er der noget der pege på at man måske bare skulle finde dem online på platforme som Fiverr, UPWork osv. Så sparer man dels udgifter til Kontor men kan måske også finde de rigtige kandidater hrtuigere. Min erfaring er dog at man får et hav af rigtig dårlige ansøger ind så man drukner i opgaven. Jeg påtænker som de først at ansætte en der kan hjælpe med at finde medarbejder og som selvfølgelig kender noget til vores business og så derfra være med til at udvide forretningingen og ekstra medarbejder. Hvordan vil I gå det an? |
Kan du ikke ansætte en, som helt alm ansat der skal arbejde hjemmefra. Du har vel ikke et dansk kontor, hvor der er mere opsyn med arbejdet, så hjemmefra er vel billigst.
Hvordan du finder en egnet kan jeg ikke byde ind med
vh John Hannover