Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!! Kan ikke overskue det😢

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej I kloge hoveder på Amino😊
Jeg vil gerne ekspotere mejeriprodukter fra Denmark til udlandet.
Jeg var inde og læse om det og blev helt rundtosset af det 😵‍💫🤯 og kunne ikke rigtig overskue det.
Er der en sød sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg kommer igang step by step og lidt mere overskueligt.

F.eks
Step 1. Oprette en virksomhed
Step 2. Søge om den ene certifikat
Step 3. Søge om den anden certifikat

På forhånd tusind tak for hjælpen!!!🤝🙏🏽🙏🏽🙏🏽😊😊

Ps: kan man få økonomisk støtte som nybegynder fra kommune eller andet sted fra? 🤔
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det virker lidt op ad bakke, hvis du ikke en gang kan finde ud af at oprettet et firma, så vil der være megt lang vej til eksport af mejeriprodukter da der er utroligt mange regler at overholde.  Ligeledes vil du også møde en masse regler i de lange du skal eksportere til.

Jeg er ked at at sige det, men det virker lidt som en fix ide du lige har fået, uden att have det mindste kendskal til branchen / markedet  eller det at drive virksomhed.

Jeg vil anefale at du starter med at tage et kursus i ivæksættteri. 

Tilmeldt 14. Feb 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn

Tak for du tog dig tid til at svare mit indlæg, det sætter jeg pris på🙏🏽😊

Ideen fik jeg i sommer da jeg var på ferie i det land, og derefter sat jeg mig lidt i eksport regler.

Jeg ved også godt hvordan man starter et firme op da jeg har prøvet det før, men mit problem er at jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal efter jeg har fået mit CVR nr og har søgt om eksport certifikat. Derefter er jeg lidt lost da der ikke står nogen steder hvilken rækkefølge man skal starte

Ved også godt at det andet land kræver egenkontrol rapport og nogle forskellige certifikater.

Ved heller ikke hvordan jeg skal tage kontakt til de forskellige majeriproducenter.

Jeg ved ikke om det kan betale sig og have enkeltmandsfirma eller APS.

Ved ikke om jeg har forklaret mig rigtig men er bare lidt lost😵‍💫😬

Dbh Aaron
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaron:
jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal efter jeg har fået mit CVR nr og har søgt om eksport certifikat.
det er blot en afkrydsning når du stifter for export (og tag import samtidigt så nogen kan returnere evt)


Aaron:
Ved heller ikke hvordan jeg skal tage kontakt til de forskellige majeriproducenter.
jamen så er det måske ikke noget for dig at kaste dig ud i, for det er jo hele udfordring nr 1  at finde en mejeriproducent der vil sælge til dig til eksport. Mig bekendt er det alle enten del af Arla eller har egne selvstændige eksoort virksomheder der ikke bare tager nye ind - men du gør det ved at undersøge hvem der står for deres eksport (googler og taler med deres omstillingsbord) og så ring eller skrive brev til dem for at bede om et møde

Aaron:

Jeg ved ikke om det kan betale sig og have enkeltmandsfirma eller APS.
du kan se forskelle her i skema http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html

Sagt ligeud - det er en MEGET stor mundfuld du som - helt ny og totalt uden erfaring i stor.eksport og mejereivarer her vil igang med

god vind anyway

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Feb 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John
Tusind tak for du tog dig tid til at svar på mit opslag. Har en bekendt der arbejder i Arla så må jeg se om jeg kan have nogle kontakter denne vej👍🏼😉

Men jo det er en ORDENLIG mundfuld men man skal jo starte et sted henne😉

Endnu engang tak, og håber at jeg kan vende tilbage til dig hvis jeg gå i stå igen🙏🏽

God dag til dig!!
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Feb 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for det Filip, vil helt sikkert kigge på det!!👍🏼😊
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)