Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forladte betalinger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Håber virkelig det sidder eksperter det kan rådgive.
Min webshop - æresporte.dk - har nu været online i en måned. 7200 besøgende. Løbende har jeg fulgt udviklingen i forladt kurv, forladt betaling og ikke mindst konverterede ordrer.
De sidste 2 gætter jeg på er de mest interessante men der er et stort misforhold jeg ikke kan analysere lig frem til en løsning på. Over 75% bliver smidt imellem disse - hvorfor ?
Mine produkter er ikke noget man køber intuitivt men ud fra behov hvorfor min egen filosofi må være at konverteringen burde være højere.
Overser jeg noget eller er det normal praksis??

Håber i kan hjælpe
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er æresporte jo noget der bliver planlagt i god tid og ofte af flere. Her er det naturligt at undersøge prisen først. Det giver en masse besøg som ikke konverter, da din kunder besøger din webshop flere gange inden de handler. = lav konvertering.

På din webshop kan man først se den samlede pris inkl. levering efter man har tastet personlige oplysninger, og jeg vil tror at dette gør at du får mange forladt betaling, hvor de ville være forladt kurv, hvis fragtprisen kunne ses i kurven.

Tilmeldt 15. Apr 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det giver mening. Tak for svar
Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Jeg tror der kan være mange grunde til at man forlader en ufærdig ordre. Jeg kan dele egen erfaring...

Jeg har en ting for guldsmykker og ure, i den prisklasse man befinder sig i, vil jeg ikke mene det er intuitivt køb heller. Jeg kører en ordre til betaling for at se hvad prisen bliver inkl. fragt osv. så jeg kan regne moms og told på varen, derefter tjekker jeg om det findes billigere et andet sted.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)