Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma midlertidigt uden adresse - hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger et godt råd.

Normalt ville jeg blot have meldt adressen hjem på min privat-adresse, men grundet udlejer har ansøgt om noget "pulje-tilskud" og det så giver problemer med erhverv på adressen, da ansøgningen er sendt afsted og vi ikke har udfyldt en minimis erklæring inden da, har vi to-tre måneder, hvor vi ikke har mulighed for at være tilknyttet nogen steder før vi overtager et nyt lejemål - Er der nogen mulighed for at en virksomhed kan være tilmeldt en postboks eller andet for en kortere periode, eller hvad ville i foreslå?

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke muligt at benytte en postboks til firmaadresse, men du kan bruge adresseservice.

Jeg tror https://cupalbizz.com/ er nogle af de billigste.

Vær opmærksom på at du i forbindelse med adresseændringen til adresseservice skal oplyse hvilken adresse virksomhedens regnskab befinder sig på.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 19
Indlæg ialt: 15
Fra  Ideal Office ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fitou,

Din løsning er et "Virtuelt Kontor", her kan du registrere din virksomhed og modtage post til virksomheden.

En postboks er ikke godt nok, da det er et krav at kontoret er bemandet, så der er en repræsentant for din virksomhed på stedet, desuden skal kontor hotellet være registreret jvf. hvidvaskloven.

Da du kun skal benytte et Virtuelt Kontor for nogle måneder, så vær opmærksom på opsigelses perioden, da den kan svinge en del fra sted til sted.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

fitou:
er der nogen mulighed for at en virksomhed kan være tilmeldt en postboks eller andet for en kortere periode, eller hvad ville i foreslå?

Nej postboks er ikke lovligt - det skal være et bemandet sted, kontorhotel f.eks men kan jo også være hos nær familie f.eks - det påvirker ikke deres skat selve det at du har adresse der som sådan. Ellers er der mange kontorhoteller ligesom en del kan bruge f.eks deres revisors adresse midlertidigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)