Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejer parkere sin bil i carport.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej.
Jeg bor i et hus med to lejemål. (Udlejer bor der ikke.)
Da han overtog ejendommen fra tidligere udlejer for et par år siden, tog han samtidigt tilhørende carport. Nu parkere han hans amerikaner bil der, som han naturligvis også kører i her om sommeren, han starter motoren og så kører han ud i indkørslen med motoren tændt, pudser den og laver andre vedligehold på den. For det første er det ret irriterende at hører på en amerikaner motor, som ryster vinduer mm. men må han overhoved det ? Der står ikke i husleje kontrakt at jeg har carport med.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis carport ikke er del af dit lejemål kan du ikke forhindre den som ejer den i at bruge den og dens indkørsel. 

Regler for tomgang er kommunalt anliggende, ofte 3 minutter men f.eks Københavns vist 1 minut https://mst.dk/luft-stoej/luft/luftforurening-fra-koeretoejer/biler-i-tomgang/ 

Det lyder som mest naturligt, at du taler med udlejer om støjen og miljøbelastningen og en evt anmeldelse til politiet for at lade en bil stå længe i tomgang, vil nok ikke forbedre forholdet til udlejer. Man skal passe på for det ender let i en masse tossede julelege
Ud og ros bilen, og tal om tomgangsproblemet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)