Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder virksomheder styr på elektronik osv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har undret mig lidt over hvordan små/mellem virksomheder holder styr på elektronik, møbler osv - egentligt bare alt inventory de har

Er det bare et excel ark eller findes der programmer/hjemmesider til dette?

Tak på forhånd
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange holder inventarlister i exdcel blot, også så de har let adgang til lister over værdi , f.eks 0 som jo skal bruges ved salg af aktiver eller lukning, hvor de jo så skal ind igen som genvunden afskrivninger

Jeg kender ikke inventar programmer men det findes sikkert

I princip vil man vel kunne finde det hele i bogholderiet men det er stort arbejde, så deraf nok de mange excel lister

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg gør er et excel ark hvor jeg skriver hvor udstyret er, serienummer, hvem som har lånt udstyret osv. Men der findes mange løsninger til det (som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder nu). 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)